P.36 love

764 33 1
                                    

Pov lynn

Het is inmiddels al weer 2 maanden geleden dat we thuis zijn gekomen met tessa. Alles is echt perfect. Ze huilt alleen als ze honger of krampjes heeft, ze eet goed en ze is helemaal gezond. Om kaj met tess te zien is echt het beste wat er is. Hij beschermt haar tegen alles en iedereen. Het is ook echt een papa's kindje, dat merk je nu al.

Het enigste min punt is dat kaj en ik bijna geen tijd meer hebben voor elkaar. We hebben sinds tessa is geboren geen seks meer gehad ofzo. Maar ja, dat zal allemaal wel weer komen.

Ik zit nu op de bank met tess aan mijn borst. "Heb je honger lieverd?" Vraag ik in een hoog stemmetje. Ze drinkt door terwijl ik tv kijk. Kaj is in de studio maar kan ieder moment thuis komen. Als ze klaar is met drinken hou ik haar omhoog zodat ze een boertje kan laten.

Na een paar minuten begint ze tehuilen en ze beweegt net haar rechter beentje dus ze heeft weer last van krapmjes. "Aahw baby, sshhh" zeg ik terwijl ik haar probeer te troosten maar ze blijft huilen. Ik sta op en loop een rondje door het huis terwijl ik haar zachtjes op en neer schud. Opeens hoor ik een sleutel in het sleutelgat gaan en de deur opent. "Heyy" zeg ik. "Hey babe" antwoord kaj.

Hij geeft me een kus en neemt tessa van me over. "Ze heeft weer krampjes. Ik wou haar net in bed gaan leggen" zeg ik. "Ik doe het wel" "thanx dan begin ik met het eten" "we lijken wel een getrouwd stel" zegt hij lachend en geeft me een tik op mijn kont als ik weg loop.

"Ugh ze slaapt eindelijk" zegt kaj vernoeid als hij een kwartier later naar beneden komt. Ik zit op de keuken met een kook tijdschrift terwijl ik wacht tot het eten gaar is. Ik zet mijn glas wijn aan de kant en kaj komt tussen mijn benen staan. "Mooizo"

how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu