P.34 new born baby

810 37 1
                                    

POV Lynn

Ik heb mijn ogen dicht terwijl ik op adem probeer te komen. Ik voel dat er iets op mijn borst word gelegd en als ik mijn ogen open zie ik het mooiste meisje voor me. "Het is een meisje voor als jullie dat nog niet wisten. Gefeliciteerd met jullie dochter" zegt de verloskudige terwijl ze het slijm van tessa afveegt met een handoek. Ik kijk naar kaj en hij kijkt me aan met tranen in zijn ogen. Ze is zo mooi. Ze heeft de neus van kaj en mijn kleur ogen. Ik geef haar een kusje op haar hoofd en ze word meegenomen voor onderzoek.

"We hebben een kindje" zegt kaj geshockt. "No shit" zeg ik lachend met tranen in mijn ogen. "ze is zo mooi" zegt hij en ik knik. Hij geeft me een kus en we wachten tot tessa weer terug word gebracht in een roze dekentje die we hadden meegenomen.
"Wil je haar vast houden?" Vraag ik en kaj knikt. Ik leg tessa in z'n armen.

POV Kaj

Ze is zo mooi. Ze heeft een dunne bruie haartjes, mijn neusje en verder lijkt ze echt super veel op lynn. Ik wrijf met mijn vinger over haar kleine handje heen en ze maakt een schattig geluidje. Ze is zo klein. Lynn kijkt me aan met een lach op haar gezicht. "Ze is perfect, net als jou" zeg ik. Ik kan echt niet wachten om naar huis te gaan en tessa samen met lynn op te voeden. "Ik moet iedereen even gaan inlichten" zeg ik terwijl ik opsta en tessa voorzichtig aan lynn geef.

Ik loop naar de wachtkamer waar iedereen zit. Als ik binnen loop kijkt iedereen me nieuwschierig aan. Iedereen wist wel dat het een meisje zou worde maar ze wisten de naam nog niet omdat lynn en ik het een verassing wouden houden. "Ze is geboren" zeg ik. Mijn moeder springt op en geeft me een knuffel. "Hoe heet ze?" Vraagt lynn's moeder. "Tessa" "mooie naam" zegt ze. Onze ouders lopen als eerst mee naar de kamer.

"Ahw ze is echt prachtig!" Zegt mijn moeder als ze tessa in haar armen heeft. "Ik weet het" zegt lynn. Ik ga naast lynn op haar bed zitten en geef haar een kus. De rest van de dag komt iedereen kijken naar tessa en eindelijk zijn lynn en ik nu alleen met tessa.

"Ppff wat een dag" zegt lynn. Ik lach terwijl ik tessa in haar bedje leg naast het bed van lynn. De zuster is net weg om te checken op tessa en gelukkig is alles helemaal goed. Ze is helemaal gezond. "Ik ben moe" zegt ze. "Ga dan slapen babe. Je hebt een lange dag gehad en vanacht heb je ook niet geslapen" "ja i know maar ik kan niet stoppen met naar haar te kijken" "ze lijkt op jou" zeg ik. "Ze heeft wel jou neus" zegt ze en ik kus haar lippen.

Ik zie dat lynn bijna in slaap valt dus ik zeg niets meer en nog geen 2 minuten later slaapt ze. Wat een dag zeg. Gisteren waren we nog met z'n 2e en nu zijn we een gezinnetje. Ik zou het niet anders willen.

how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu