POV kaj
Ik zie melissa voor mijn neus staan en ik wil meteen de deur dicht gooien maar ze zet haar voet ertussen. "Kaj mag ik binnen komen?" Vraagt ze. "Nee,je hebt genoeg gedaan" "wat bedoel je daar nou weer mee?" Ik trek de deur open en kijk haar recht in de ogen aan.
"Door jou is mijn relatie met lynn waarschijnlijk over. Door jou stomme actie op die fucking boot" "is het uit tussen jullie?" Vraagt ze met een trotse lach op haar gezicht. Ik trek dit echt niet meer. Ik gooi de deur met een ruk dicht maar ik wist niet dat haar voet er nog tussen stond. "Aaaaaahhhh" schreeuwt ze. Fuck.
Ik trek de deur open en ik kijk naar haar voet. Er zit bloed op. Fuck. Moet ik haar nou binnen laten? "Kaj ben je gestoord ofzo" zegt ze. Ze pakt haar voet vast maar als ze het bloed ziet raakt ze in paniek. "Okee kom maar ff binnen dan kun je het schoonmaken" zeg ik. Hoe kan ik zo dom zijn? Nu moet ik haar wel binnen laten want ik kan haar toch niet zo rond laten lopen.
POV lynn
Ik zit in de auto onderweg naar het huis van kaj en mij. Ik kijk in de spiegel maar ik zie er echt niet uit. Ik moet er wel een beetje goed uitzien als ik naar kaj ga want dan kan hij zien wat hij had en welke ordinaire sloerie hij heeft gezoend.
Ik stop eve langs de weg en godzijdank heb ik altijd een make-up tasje in mijn auto liggen. Ik borstel mijn haar en breng er wat volume in. Daarna werk ik mijn mascara bij en doe ik wat blush op. Als laatst doe ik nog een licht roze lippenstift op. Okee nu zie ik er wel wat beter uit. Ik start de auto weer en ik rij de straat in.
Voor de laatste keer kijk ik in de spiegel en ik stap de auto uit met mijn handtas. Ben ik hier klaar voor? Ja.
Ik bel aan en het duurt even voordat kaj de deur open doet. Zijn ogen gaan wijd open als hij mij ziet staan. "Lynn" zegt hij verbaasd. "Hej kaj, mischien is het tijd om te gaan praten?" Stel ik voor. "Uuhm ja. Sorry ik ben gewoon verbaasd ik had je niet verwacht" zegt hij.
"Kan ik binnen komen" vraag ik. Opeens hoor ik iets vallen in het huis. Kaj kijkt om. "heb je bezoek?" Vraag ik. "Uuhm lynn dit gaat heel verkeerd klinken en het is niet wat je denkt maar..." begint hij maar hij word gestopt door iemand. Ik zie een meisje achter dat achter hem komt staan. Wow wacht eens even. Het is het meisje van die fucking foto. "Jij bent echt het meest trieste persoon op deze werled weet je dat" zeg ik. Ik wil weglopen maar kaj pakt mijn arm vast. "Lynn niet gaan please. Ik zweer het je dit is niet wat het lijkt" ik duw mijn arm los en ren naar mijn auto. Ik zie bijna niets door mijn tranen maar ik rij de oprit af en ga weer terug naar anna's huis.
JE LEEST
how my life changed
Fanfictionlynn bergen (20) en kaj van der voort (22) leiden samen een normaal leventje. ze wonen samen in een mooi appartement en ze zijn super gelukkig. alles is perfect tot dat lynn er achter komt dat ze zwanger is en alles veranderd. wat als kaj helemaal n...