P.25 hospital

746 34 4
                                    

*Lynn is 4 maanden zwanger*

POV Kaj

Ze ligt voor me. Haar ogen dicht en d'r haar ligt naast haar over haar schouders. Ze heeft een blauw ziekenhuis jurkje aan en in haar arm zitten naalden van het infuus. Ik zit naast haar bed op een stoel en hou haar hand vast.

3 uur eerder

"Okee dit knlinkt wel echt lekker" zeg ik. Dioni, jai, cassius, samuel en ik zitten op een bank in de studio. Eigenlijk waren we vrij vandaag en het is al laat in de avond maar we zitten vol met ideeën voor het nieuwe album dus besloten we om alsnog ff tegaan schrijven in de studio en bovendien is lynn toch weg dus het maakt niet echt uit.

"Maat ik zweer het je, je telefoon blijft trillen" zegt dioni die tegen de leuning van de bank waar mijn telefoon op ligt. "Ooh waarom zeg je dat dan niet?" Vraag ik terwijl ik opsta en mijn telefoon pak. Het is een onbekend nummer.

"Hallo?" Zeg ik als ik opneem.
"Hallo, is dit kaj van der voort?" "Ja dat ben ik" "okee ik ben dokter beers, uw vriendin, lynn bergen, ze ligt in hier in het ziekenhuis. Ze heeft een auto ongeluk gehad" zegt hij aan de andere kant van de lijn. Ik weet even niet wat ik moet denken of reageren. Is ze oke!? wat als het ernstig is!? En opeens bedenk ik me, is de baby okee!? "Ik uuhhm.. is ze okee?" "U kunt het beste naar het ziekenhuis komen en dan kan ik u meer informatie geven. "Okee ik ben onderweg" zeg ik terwijl ik van de bank afstorm. "What the fuck is er?" Vraag samuel. "Lynn" zeg ik in paniek terwijl ik me spullen bij elkaar zoek.

Dit kan niet. Dit is niet lynn! Ik kan niet zonder haar! En de baby! "Wat is er met lynn?" Vraagt cassius. "Ze ligt in het ziekenhuis" roep ik. Ik ren zo snel als ik kan de studio uit en naar mijn auto. Met 140 km per uur rij ik naar het ziekenhuis en het was eigenlijk maar 10 minuten maar de rit voelde veel en veel langer.

"Lynn Bergen" zegt ik tegen de vrouw die achter de balie zit. Ze kijkt op haar computer. "Kamer 723 op de 3e verdieping" ik knik en loop naar de trap want de lift duurt me te lang. Als ik eindelijk bij haar kamer ben storm ik de kamer binnen en ligt ze daar.

End of flashback

"Kom op lynn, wakker worden" zeg ik zachtjes. De dokter heeft gezecht dat ze okee is. Ze heeft alleen een flinke klap gehad op haar hoofd en daarom is ze bewusteloos maar ze kan ieder moment wakker worden, gelukkig! Van haar auto is alleen niets meer over. Ze heeft volgens de dokter erg veel geluk gehad, als de auto van de andere kant was gekomen, was ze er nu niet meer.

Ik wrijf mijn hand over haar arm en opeens voel ik haar vingers bewegen die ik vast heb met mijn andere hand. "Hey" zeg ik zachtjes. Ze opent langzaam haar ogen maar ze doet ze weer dicht door het felle licht dus ik sta op en doe de gordijnen dicht. "Hoe voel je je baby?" Vraag ik als ik een kus geef op haar voorhoofd. "Water" zegt ze met een hele droge stem. Ik pak het bekertje dat op het kastje naast haar staat en geef het aan haar. "Ugh wat is er gebeurt?" Vraagt ze als ze een slok heeft genomen. "Je hebt een auto ongeluk gehad" zeg ik. "Je mag me echt nooit meer zo laten schrikken lynn, ik dacht dat ik je kwijt zou raken" "je bent niet zo maar van ne af kaj" zegt ze met een kleine lach op haar gezicht. Opeens verdwijnt haar lach en zegt ze, "de baby!? Is de baby oke?"

A/N weer een cliffhanger! x

how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu