P.47 please don't go

616 33 2
                                    

POV Lynn

Ik weet even niet wat ik moet denken. Ik hoor de voordeur dichtslaan wat betekend dat sarah weg is. Ik kijk kaj aan met grote ogen wachtend op een uitleg terwijl tessa met de ketting speelt die om mijn nek hangt. "Is dit waar?" Vraag ik als het me te lang duurt voor hij iets zegt. Hij zucht en gaat met zijn hand door z'n haar.

"Ik ga tess in bed leggen en als ik terug kom wil ik een eerlijk antwoord kaj." Zeg ik. Ik weet dat het waar is want anders had hij wel iets gezegd maar iets in me hoopt dat het niet waar is. Als tessa in bed ligt, loop ik naar beneden en ik zie kaj op de bank zitten. "Okee. Ik wil alles weten" zeg ik rustig en ik ga naast hem zitten maar er zit een redelijk grote ruimte tussen ons.

"Ik weet niet hoe ik moet beginnen. Ik wil alleen dat je weet dat het de grootste fout was die ik ooit heb gemaakt en dat jij de enige bent waar ik de rest van me leven mee wil zijn" "kaj ik wil weten wat er is gebeurt!" Zeg ik boos. "Okee okee sorry. Die avond toen we ruzie hadden, was ik op stap gegaan en sarah was daar dus ook. Ik had al heel wat gedronken en...." "en wat kaj!?" "En ik weet bijna niets meer van die avond. Ik weet niet meer hoe maar opeens waren we in de wc's en toen ik me realiseerde waar ik mee bezig was, was het gelijk klaar" "heb je sex met haar gehad!?" "Nee nee nee! Alleen gezoend. Ik zweer het je er is niets meer gebeurt" "en wat the fuck deed ze dan hier net?" Vraag ik.

Inmiddels kan ik mijn tranen niet neer inhouden en laat ik ze rollen over mijn wangen. "Weet ik veel. Ze stond opeens voor de deur en beweerde dat ze gevoelens voor me heeft. En uuhm... ze zoende me opeens uit het niets maar ik zweer het je, ik duwde haar gelijk weg."

Ik leg mijn hoofd in mijn handen en begin harder te huilen. "Hoe kan je dit doen? Ben ik niet goed genoeg?" Vraag ik. "Nee babe. Jij bent te goed voor mij. Ik zou niemand anders willen. Ik hou van je" zegt hij. Ik hoor dat hij een brok in zijn keel heeft. Ik voel zijn hand over mijn rug wrijven maar ik duw hem weg. "Baby please, geloof me" fluisterd hij.

Ik kijk op en zie dat zijn ogen rood zijn. "Ik kan dit niet meer kaj" zeg ik. "Wat niet?" Vraagt hij angstig. "Dit. Alles. Het is altijd wat tussen ons" "nee please. Wat probeer je hier nou mee te zeggen?" "Dat ik nu tessa ga pakken en dat ik naar mijn moeder ga" zeg ik. Ik loop naar boven naar tessa's kamer en pak alles wat ik nodig heb voor haar. Ik hoor kaj's voetstappen achter me aan lopen en hij pakt mijn arm. "Stop lynn. Je kan dit niet doen" zegt hij. Ik wil geen ruzie maken voor tessa's ogen want ze slaapt nog niet maar ik kan het niet helpen. "Hallo, je doet alsof dit allemaal mijn fout is maar jij bent de gene die het niet in zijn broek kan houden" "er is niets gebeurt. Alleen zoenen en ja ik weet dat het fout is maar ik heb er spijt van. En ik wil je niet kwijt lynn. Niet door een van mijn stomme dronken fouten" "dat had je je dan eerder moeten bedenken"

Mischien overdrijf ik maar op dit moment voel ik me zo veraden en jaloers op 'n een of andere manier.

how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu