p.14 gone

797 36 0
                                    

POV Lynn

Ik word langzaam wakker met hele erge hoofdpijn. Het duurt even voordat ik weet wat er gisteren is gebeurt. Ik ben vast in slaap gevallen. Ik voel me echt zwaar kut. Mijn hooft bonkt, mijn haren zitten helemaal door de war, de tranen van gisteren zijn opgedroogd en mijn mascara zit helemaal over mijn gezicht. Ik kijk om me heen om te zien of kaj heel mischien is terug gekomen maar dat is niet het geval.

Ik weet niet of ik hoop dat hij terug komt na alles wat hij gisteren heeft gezegt. Alsof het mijn fout is. Ik zou liever ook nog een paar jaar wachten maar dat is nou eenmaal niet zo en de baby verdient een leuk en gelukkig leven en daar ga ik voor zorgen, met of zonder kaj. Ik loop naar beneden want ik ben echt toe aan een kop koffie.

POV Kaj

"Is het nou over tussen jullie?" Vraagt dioni die tegenover me zit. Ik neem een slok van het glas water dat voor me staat. "Ik weet het niet maar ik ben er ff klaar mee" antwoord ik. Ik weet niet of ik dat echt meen. Lynn is alles voor me en ik hou van d'r, echt heel veel maar ik wil nog geen baby. Het fijt dat zij al heeft bepaald dat de baby er wel komt maakt me boos. Dit is iets wat we samen moeten overleggen. "Okee weet je wat jij nodig hebt? Een avondje uit. Wij gaan op stap vanavond als we terug komen van de studio" zegt hij.

Ik heb vanacht bij dioni geslapen want ik kan nu niet thuis slapen. Ik heb tijd nodig om alles op een rijtje te krijgen en ik denk niet dat het goed afloopt als lynn en ik elkaar nu zien. "Ja dat lijkt me een goed idee maat" antwoord ik. Ik drink mijn glas leeg en we gaan naar de studio.

POV Lynn

Pppfff ik verveel me echt kapot. Ik zapp door alle zenders heen maar er is geen fuck op tv. Ik pak mijn telefoon en beslu it anna te bellen. Ik heb haar al lang niet meer gesproken door al het gedoe met kaj en de baby. "Omg lynn! Je leeft nog" zegt ze lachend als ze de telefoon opneemt. "Haha je volgens mij wel" "alles goed babe?" Vraagt ze. "Uuhm mwa, kaj en ik hebben ruzie" "wacht wat? Waarom?" "Hij wil dat ik de baby laat weghalen" "wat? Ga je dat doen?" "Nee natuurlijk niet!" "Waar is hij nu?" "Ik heb echt geen idee en het kan me eigenlijk ook helemaal niets schelen." "Wil je dat hij terug komt?" Ik denk even na. Ik wil aan de ene kant niet dat hij terug komt omdat ik boos op hem ben maar aan de andere kant wil ik natuurlijk dat hij terug komt zodat we samen alles kunnen doen want ik wil alleen een toekomst met hem en niemand anders. "Ik weet het niet. We hebben allebei tijd nodig denk ik" "ahw baby, het komt allemaal goed okee?" "Hhmm" "sorry maar ik moet echt gaan lieverd. Ik spreek je ja?" "Is goed. Love u" "love u 2 chick" zegt ze en ze hangt op.

how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu