*lynn is 3 maanden zwanger*
Pov Lynn
uugghh ik heb echt honger maar ik lig eigenlijk best wel lekker op de bank met een deken over me heen en ik ben veel te lui om op te staan. "kaaaaj!" roep ik. hij is al heel de dag bezig met het schrijven van liedjes voor het nieuwe album en ik vind dat hij best wel even een break kan nemen. "ja?" vraagt hij terwijl hij de trap af komt rennen en de huiskamer binnen loopt. "ik heb honger" zeg ik.
hij schud lachend zijn hoofd en loopt naar de bank. hij tilt mijn benen omhoog en gaat eronder zitten. hij gaat boven me hangen en geeft me een kus op mijn voorhoofd. "wat wil je?" vraagt hij. "uuhmm idunno iets met nutella ofzo" "iets met nutella? wat een verassing" ik weet niet wat het is maar sinds ik zwanger ben wil ik alleen nutella. "okee uhhm... zal ik pannekoeken met nutella maken?" "omg hmmm en dan net aarbijen en frambozen erbij en slagroom!" zeg ik terwijl het water bijna uit mijn mond loopt. "okee dan babe. komt voor elkaar" zegt hij lachend. hij gooit mijn benen weer van zijn schoot af en loopt naar de keuken.
ik ruik de geur van de pannekoeken vanuit de kuiken. echt lief van kaj dat hij dit doet. en niet alleen nu maar hij doet het altijd. ik hoef hem maar te roepen en hij is er.
na een half uur is kaj nog steeds niet terug met de pannekoeken dus ik besluit, tegen mijn zin in, toch maar even tegaan kijken waar hij mee bezig is. "kaj, waarom diirt het zo lang?" vraag ik. hij draait met zijn gezicht naar me toe en ik lach als ik zie dat er een streep meel op zijn linker wang zit. "uuhm ik had de eerste pannekoeken perongeluk laten verbranden en ik was even vergeten dat er boter in de pan moest. maar tadaa de 2e lading is wel goed gelukt" zegt hij trkts terwijl hij een opgemaakt bord met pannekoeken, nutella en het fruit voor zich uit houd. "omg dat ziet er echt heerlijk uit kaj" zeg ik.
ik neem het bord van hem aan en kijk naar zijn wang. "haha kaj je gezicht zit onder het meel" zeg ik terwijl ik het eraf wrijf met mijn hand. hij lacht en legt een hand op mijn nog kleine maar groeiende buik en kust me. "eet smakelijk baby" zegt hij. "thanx babe, ga je nog verder schrijven?" "ja, nog even. ik ben over een uur beneden. movie night?" vraagt hij. "ja is goed!" "oke baby" zegt hij. hij geeft me nog snel een kus op mijn neus voor hij weer naar boven loopt.
ik ga op de bank zitten met mijn pannekoeken en ik zweer het je, kaj's pannekoeken zijn de beste. als hij ze niet laat verbranden tenminste.
A/N: hey, sorry als dit hoofdstuk een beetje saai is.er komt binnenkort weer wat actie in, i promise! ik heb weer wat leuke ideeën. X
JE LEEST
how my life changed
Fanfictionlynn bergen (20) en kaj van der voort (22) leiden samen een normaal leventje. ze wonen samen in een mooi appartement en ze zijn super gelukkig. alles is perfect tot dat lynn er achter komt dat ze zwanger is en alles veranderd. wat als kaj helemaal n...