*lynn is 4 maanden zwanger*
POV lynn
"Ik zweer het je kaj, is de baby oke? Please zeg me dat de baby okee is" smeek ik. Kaj kijkt me aan met bezorgde ogen. Ooh nee ik zweer het je als de baby dood is, is het allemaal mijn fout. Ik voel tranen opkomen on m'n ogen. "Hey, shh niet huilen. Ze hebben toen je bewusteloos was een echo gemaakt en daar zag alles er okee uit maar dat was nog geen zekerheid dus hebben ze nog wat testen gedaan maar daar hebben ze de uitslag nog niet van" zegt hij en hij geeft me een kus op mijn wang. "Wat als de uitslag slecht is? Dit is allemaal mijn fout. Het spijt me zo kaj" "nee nee nee nee lynn stop. Het was niet jou fout maar van een domme dronken man en bovedien op de echo was niets te zien dus ik weet zeker dat het goed gaat met de baby. Okee?" Zegt hij terwijl hij mijn haar uit mijn gezicht haalt. Ik knik maar ik ben nog niet echt overtuigd.
Kaj wil net iets gaan zeggen als er een man binnenloopt met een map met papieren. "Lynn, je bent wakker" zegt hij. "Ik ben dokter van beers" hij schud mijn hand. "Heeft u de uitslag al van de baby?" Vraag ik. "Ja die heb ik bij me. Ik moet zeggen dat u heel ve geluk hebt gehad. Als de auto van de andere kant was gekomen, hadden we hier helaas nu niet gezeten. Maar gelukkig is dat niet het geval en kan ik bevestigen dat uw baby gezond is. We willen u wel nog voor een week in hier houden zodat als er iets gebeurt, we er meteen bij zijn want de baby heeft wel een harde klap gehad" zegt hij.
Ik ben nig nooit zo blij geweest. Ik bedoel, ik haat ziekenhuizen en ik zit hier nu een week maar de baby is okee. "Danku dokter" "ooh en ik heb nieuws voor jullie. Het is nog een beetje vroeg maar op de echo die we maakte hebben we het geslacht van de baby gezien. Willen jullie het weten?" Vraagt hij.
Ik voel dat kaj mijn hand vast pakt en hij kijkt me aan met een grote lach op zijn gezicht. "Wil jij het?" Vraagt hij. Ik knik blij en we kijken naar de dokter. "Okee, dan mag ik jullie feliciteren met een dochterje" zegt hij. Een meisje! Kaj en ik krijgen een dochter! Ik voel weer tranen opkomen maar nu van blijdschap.
de dokter loopt de kamer weer uit en ik voel kaj's armen om me heen. "We krijgen een meisje!" Zegt hij blij. Ik lach en knik terwijl ik de tranen onder mijn ogen wegveeg. "Nu kunnen we namen gaan verzinnen en kleren kopen en..." begin ik maar kaj onderbreekt me. "Ja maar je moet eerst nog een week hier blijven" "uugh ja i know en daar heb ik echt geen zin in. Je weet dat ik ziekenhuizen haat" "ja, maar het is voor een goed doel" "ja dat weet ik"
Kaj legt zijn hand op mijn buik en geeft er een kusje op. "Ik kan niet wachten om haar te zien" zegt hij. "Ik ook niet"
JE LEEST
how my life changed
Fanfictionlynn bergen (20) en kaj van der voort (22) leiden samen een normaal leventje. ze wonen samen in een mooi appartement en ze zijn super gelukkig. alles is perfect tot dat lynn er achter komt dat ze zwanger is en alles veranderd. wat als kaj helemaal n...