P.51 everything is so perfect

575 25 7
                                    

POV lynn

"Wakker worden schone slaapster" hoor ik vaag terwijl ik langzaam uit mijn slaap kom. Ik open een oog en zie anna naast mijn bed staan. "Kom op lynn, tijd om je klaar te maken" zegt ze. Maar ik kan alleen maar even denken aan de hoofdpijn die ik heb. Ik kijk rond en ik zie een onbekende kamer...

Ohja, nu weet ik het weer. Gisteren was mijn vrijgezellenfeest. Vandaag is de bruiloft!

"wat is er gisteren allemaal gebeurt?" Vraag ik en ze lacht. "Dat wil je echt niet weten, geloof me, nou kom op. Tijd om te trouwen!" Zegt ze enthousiast. Ik lach en sta op.

"Weet je nog toen we jong waren en we bruidje gingen spelen?" Vraagt ze opeens terwijl ze mijn haar in een klip zet zodat het uit mijn gezicht is en ze met m'n make up kan beginnen. "Hahah ja, ik ging trouwen met meneer de teddybeer en jij met meneer de olifant" zeg ik en we barsten allebei in lachen uit. "En moet je ons nu zien... nou ja jou. Je hebt een prachtige dochter, je hebt een prachtige man die echt van je houd en je gaat vandaag echt trouwen! Ik kan echt niet geloven wat jij allemaal al hebt bereikt op dit punt van je leven en ik wil even zeggen dat ik zo trots op je ben. ookal zien we elkaar jiet meer zo vaak als vroeger, ik weet dat je er altijd voor me bent en ik zal er ook altijd voor jou zijn. Je bent echt mijn allerbeste vriendin lynn. En ik hou echt heel veel van je" zegt ze. "Aahw babe, dit moet je niet zeggen wanneer ik zometeen m'n make-up op heb" zeg ik terwijl ik de tranen onder mijn ofen weg veeg. Ze lacht en geeft me een knuffel.

"Jij komt er ook anna. Binnen een paar jaar zit jij op deze stoel en ben ik bezig met je make-u" "ik hoop het. Altijd als ik denk dat ik een leuke jongen heb ontmoet, blijkt het een eikel te zijn" zegt ze. "Het komt vanzelf babe. En nu beginnen jij want anders kom ik nog telaat op mijn eigen bruiloft zeg ik.

Na ruim 2 uur bezig te zijn geweest met mijn make-up en haar, is ze eindelijk klaar. "Omg lynn, je ziet er zo mooi uit!" Zegt ze terwijl ze tranen in haar ogen krijgt. Op hetzelfde moment komt mijn moeder de hotelkamer binnen gelopen met tessa in haar mooie gekleurde jurkje. "Ooohw lynn! Je ziet er zo mooi uit!" Zegt ze en ook zij krijgt tranen. "Thanx mam" zeg ik en ik loop naar haar toe om tessa over te nemen.

"Hallo daar kleine meid" zeg ik. Ik geef haar een knuffel en kusjes op haar wang. Ze giegeld en ik zet haar neer op de grond. 2 weken geleden, een paar dagen na haar verjaardag, is ze begonnen met lopen. En ze heeft het nu vrij goed onder de knie. Ze valt natuurlijk nog wel maar ze is nog ondeugender geworden.

"Waar is kaj?" Vraag ik. "In zijn eigen hotel kamer" zegt mijn moeder. Heb ik trouwens gezegd dat we niet in nederland zijn? Kaj en ik wouden persee in een mooi warm land trouwen dus we zitten in Sorrento in Italië. Het is hier echt prachtig en kaj en ik vonden het een mooie lokatie.
"Oohw okee dan ga ik even kijken of hij al wakker is" zeg ik maar nog voor ik een stap kan zetten staat anna voor mijn neus met haar armen over elkaar. "Uh uh" zegt ze terwi ze nee schud. "Wat? Waarom niet?" "Dat brengt ongeluk" "ooh kom op! We leven in 2015" "het gaat nu gebueren lynn" zegt ze. "Okee, wil je dan please gaan kijken of hij al wakker is?" "Dioni heeft me al geappt dat kaj al bijna klaar is" "okee thanx"

"Nu is het tijd om je jurk aan te trekken" zegt mijn moeder enthousiast. Ze pakt de lange witten zak en ritst hem open. "Ik was vergeten hoe mooi hij was" zegt anna. "Ik heb er bijna iedere dag naar gekeken" geef ik lachend toe. "okee kom op" zegt mijn moeder. Ze haalt de jurk eruit en legt hem neer zodat ik erin kan stappen.ze trekt hem omhoog en ritst hem dicht aan de achterkant terwijl anna de onderkant goed legt.

Ze gaan allebei tegenover me staan en leggen hun hand voor de mond. "Wouw lynn" zegt mijn moeder terwijl tessa me aankijkt. Ik pak haar op en ze lacht. Wat heb ik gedaan om zo'n perfect leven te verdienen?


A/N: hey, hope u liked this chap! Er zijn helaas nog maar een paar hoofdstukken over voor deze fanfic :( sorry guys! Ik ga de bruiloft nog doen, dan de huwelijksreis en een epilogue (een soort vervolg in de toekomst) en dan is het toch echt afgelopen




how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu