A/N: hey, vanaf nu ga ik soms een stukje verder in de tijd zodat het niet een saai en eentoonig verhaal wordt. Als ik stukjes skip geef ik het gewoon aan. Hope u still like it let me know in the comments ❤
POV Lynn
Het is inmiddels als weer een paar weken verder sinds het gesprek tussen kaj en mij. Hij heeft zich wel aan zijn woord gehouden. Hij steunt me zo veel als hij kan maar het is gewoon niet hetzelfde. Hij is er soms en dan gaan we gelukkig gewoon met elkaar om. In he begin was het best awkward want ik weet dat hij dus voorlopig gewoon als vrienden met elkaar om wil gaan maar hij weet oom dat ik op een hele andere manier van hem hou en met hem om wil gaan. Ik kan het niet uitstaan dat ik heb niet kan knuffelen of kussen, niet hand in hand lopen, mijn hand niet door zijn haar kan halen en zulke dingen.
Morgen heb ik mijn volgende echo. Ik had eigenlijk gehoopt dat kaj zich zou aanbieden om mee te gaan maar helaas. Ik wil alleen echt niet alleen gaan en anna kan niet morgen. opeens schiet me iets te binnen... mischien kan ik bo mee vragen. Ja dat is eigenlijk wel een goed idee! Ik pak mijn telefoon op en klik haar contact aan.
"Lynn! Omg jou heb ik echt al lang niet meer gesproken!" Zegt ze als ze opneemt. "Hey botje, haha sorry, ik heb het de laatste tijd echt druk gehad" "hhmm no problem. Hoe is het?" "Ja goed. Met jou?" "Goed goed. En de baby?" "Ook goed. Ik had een vraagje, zou je morgen mee willen naar het ziekenhuis. Ik hem m'n 2e echo" "meen je dat!? Jaa tuurlijk wil ik mee" "okee gelukkig. dan ben ik rond 'n uur of 1 bij jou ja?" "Is goed chick... ooh ik moet gaan dioni roept" "haha doe 'm de groetjes ik...." begin ik maar bo onderbreekt me. "DIONI, GROETJES VAN LYNN" schreeuwt ze. "Groetjes terug" "ong bo thanx hea nu ben ik doof!" Zeg ik lachend "ooh hahaha sorry. Ik zie je morgen" zegt ze en ze hangt op.
Mooi ik hoef in ieder geval niet alleen. Ik wil net me telefoon terug leggen als ik een appje krijg. Het is van kaj.
Hey, alles goed?
Ja hoor
Okee mooizo
Yass haha, waarom app je?
Gewoon ff checken of je okee was
Ahw okee haha maar ik ga slapen
is goed x
Doeii x
Slaap lekker lynn
U2
Ik ga naar boven en probeer te slapen maar iedere dag zonder kaj naast me in bed word het moeilijker. de mix van zijn lichaamsgeur en parfum ruik ik aan zijn kussen. Het klinkt mischien raar maar ik kan het nezelf niet toelaten om zijn kussensloop in de wasmachine te doen. Als ik zijn kussen vast pak en tegen me aan druk en mijn ogen sluit, lijkt het soms alsof hij naast me ligt maar alles verdwijnt dan weer als mijn ogen open. Ik mis hem zo erg maar ik accepteer zijn keuzen hoe moeilijk het ook is. Ik hou van hem dus als hij blij is, ben ik ook blij.
JE LEEST
how my life changed
Fanfictionlynn bergen (20) en kaj van der voort (22) leiden samen een normaal leventje. ze wonen samen in een mooi appartement en ze zijn super gelukkig. alles is perfect tot dat lynn er achter komt dat ze zwanger is en alles veranderd. wat als kaj helemaal n...