P.6 lost

916 36 1
                                    

POV kaj

Het is al 4 dagen geleden dat lynn de deur uit liep. Ik mis haar zo erg. ik kan echt niet zonder haar. Ze heeft me geblokkeerd op app, ze reageerd niet op mijn smsjes en ze neemt nooit haar telefoon op. Nou ja 1 keer nam ze op en toen zei ze dat ze tijd nodig had. Maar ja, wat betekent dat? Ik wil weten of ze terug komt. Ik zou er alles aan doen.

Ik lig op de bank met een doos pizza en ik kijk een serie maar daar kan ik me niet op concentreren. Opeens hoor ik mijn telefoon over gaan. Het is dioni. Ik ga rechtop zitten en ik neem op. "Hey bro" zegt hij. "Jo" "waarom zo sip?" "Uuhm ja dat kan ik beter niet zo uitleggen" "ooh okee, ik wou toch vragen of dat etentje van vanavond nog door gaat" etentje??? Oohja fuck! Dioni en zijn vriendin bo zouden vandaag bij lynn en mij komen eten. "Uuhm ja jullie mogen best komen maar lymn is er niet" lynn is er niet. Dienzin breekt mijn hart. "Ooh uhm okee. Waarom niet?" "Dat leg ik dan wel uit" "okay nu maak ik me echt zorgen. We komen er nu aan" zegt hij en hij hangt op.

Nog geen 10 minuten later gaat de bel. Ik sta op en dioni en bo staan voor de deur. "What the fuck is er met jou gebeurt?" Vraagt dioni. Ik probeer mijn haar tefixen maar het blijft half omhoog staan. Als we naar binnen lopen valt het me eigenlijk pas op dat het een puinhoop is. Er liggen 3 lege dozen pizza op de tafel en lege flesjes water overal. "Omg is hier een bom ontploft?" Roept bo. "Ja zoiets".

We gaan zitten op de bank en ik begin alles uitteleggen.

POV lynn

Ik zit aan de tafel met anna. Ze ze een grote kop thee voor me neus en gaat tegenover me zitten. "Ga je het hem nog vergeven?" Vraagt ze. Ik zucht diep en denk na. "Ik weet het niet. Ik wil het wel maar ik heb gewoon het gevoel dat onze relatie niets voor hem betekende"

"ik weet zeker dat hij heel veel van je houd en dat jullie relatie juist heel veel voor hem betekende" zegt ze. Ik neem een slok van mijn thee en haal mijn shouders op. "Jawel lynn. Ik vind dat je hem lang genoeg hebt laten lijden" "ik laat hem lijden? Volgens mij ben ik degene die hier aan lijd. Hij is vreemd gegaan niet ik"

"ja dat is zeker waar maar ga nou met hem praten en laat het hem uitleggen" zegt ze. Waarom heeft ze altijd gelijk? Op een een of andere manier weet ze me altijd om te praten. Ik mis hem echt heel erg dus misschien is het niet zo'n slecht idee. "Oke ik ga met hem praten" zeg ik. Ik sta op en geen anna een knuffel. Daarna loop ik de deur uit en rij ik naar ons huis.

Pov kaj

Bo en dioni zijn net weg. Het heeft best geholpen om tegen iemand te praten. Ik wil net weer gaan zitten als de bel gaat. Misschien zijn ze iets vergeten? Ik open de deur en zie iemand die ik nooit had verwacht. Het is melissa.

how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu