P.2 making love

1.1K 43 2
                                    

A/N: hey, in dit hoofdstuk zit een seks sene dus ik heb jullie gewaarschuwd.

POV lynn

kaj en ik liggen samen op de bank. Hij heeft zijn armen om me heen terwijl ik tegen hem aan lig en met mijn hooft op zijn borst lig. We zijn een film aan het kijken naar ik heb eerlijk gezegd geen idee waar het over gaat. Het is een actie film en daar hou ik niet echt van. Ik denk dat kaj heeft gezien dat ik niet geïnteresseerd ben in de film want ik voel opeens allemaal kleine kusjes op mijn hoofd. Ik til mijn hoofd op en kijk hem aan. Hij heeft een glimlach op zijn gezicht en hij kust mijn wang. "Hahaha kaj stop" zeg ik als ik zijn gezicht probeer weg te duwen. Kaj luisterd niet en gaat gewoon weer door. Hij kust eerst mijn wang, dan mijn mond en hij gaat langzaam richting mijn nek. Ik ga met mijn hand door zijn haar en ik voel zijn lippen over op mijn nek. Ik weet wel waar dit naar toe gaat... kaj speelt met de onderkant van mijn shirt (dat eigenlijk zijn shirt is) en ik voel zijn handen langzaam onder het shirt. Hij streelt met zijn hand langs mijn zij terwijl de andere het shirt omhoog trekt. Ik hou mijn handen omhoog zodat hij het makkelijk over mijn hoofd kan trekken. Hij kust me weer en gaat weer langzaam naar beneden maar nu langs mijn borsten en richting mijn buik. Hij gaat rechtop zitten en trekt zijn shirt en broek uit. Ik kijk naar hem en onze ogen raken elkaar niet kwijt. Hij gaat weer liggen. Ik kom boven op hem zitten in alleen nog mijn slipje want ik had geen broek en bh aan. Ik verbind onze lippen en ik trek zijn boxer zo ver mogelijk naar beneden en hij schopt hem zelf uit. "Hhhmm baby" fluisterd kaj in mijn oor. Ik voel dat hij zichzelf in mij plaatst. Hij gaat langzaam heen en weer. "Hm sneller kaj" smeek ik en hij versnelt. Als we allebij klaar zijn. Val ik in zijn armen. "Weet je hoeveel ik van je hou lynn" zegt hij. Hij kegt een deken over ons neer en haalt een plukje haar uit mijn gezicht. "Ik hou ook van jou kaj" zeg ik. Hij geeft me een kus. "Zullen we naar bed?" Vraag ik. Hij zegt niets maar staat op en ik voel zijn armen om me heen slippen. Hij tilt me op als een bruidje en loopt de trap op. Als we op onze kamer zijn legt hij me op bed en komt naast me liggen. Ik val in slaap in zijn warme armen.

how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu