P.35 home sweet home

800 36 2
                                    

POV lynn

"Sshhh" zeg ik als ik tessa probeer te kalmeren. Ze heeft net gegeten en nu moet ze een boertje laten maar dat lukt niet echt. Ik klop zachtjes op haar rugje en wacht tot het eindelijk lukt. Kaj is even naar huis gereden om de laatste dingetjes klaar temaken voor vanmiddag want we mogen vandaag eindelijk naar huis. Ik ben aan de ene kant best zenuwachtig want we moeten nu alles alleen gaan doen zonder de hulp van alle zusters maar ik kan niet wachten om echt met z'n drieën tezijn.

"Hallo" zegt kaj als hij weer terug is. "Hey papa!" Zeg ik in een baby stemmetje terwijl ik zwaai met tessa's handje die ze om mijn vinger heen heeft geklemd. Kaj geeft me een kus en pakt tessa van me over zodat ik even snel kan gaan douchen.

POV Kaj

Ik zit in de stoel met tessa in mijn armen als ik de deur hoor open gaan. Dioni en jai stappen naar binnen. "Hey" zeg ik zachtjes want ik wil tess niet wakker maken. "Hallo, nhaaw ze is zo schattig" zegt dioni. "Ik weet 't" "mag ik d'r vasthouden?" Vraagt jai. "Ik zweer het je als je haar laat vallen ofzo he jai!" Zeg ik terwijl ik hem tessa geef. "Maat ik kan echt wel een baby vasthouden" "okee ik zeg het alleen maar" ik miet er niet aan denken dat er iets met haar gebeurt.

Pov lynn

Tessa ligt in haar maxi-cosi en ze lijkt echt heel klein in haar dekentje. Ik haal snel een borstel door mijn haar en ik ben helemaal klaar om naar huis tegaan. Alleen nog even wachten op kaj die alles in de auto aan het laden is. "We gaan naar huis tess" fluister ik en ik wrijf met mijn vinger over haar wang.

"Dan ga je lekker in je eigen bedje slapen" ik tik op haar neusje en ze geeft me een kleine lach dus ik doe het nog een keer en dit keer lacht ze nog meer. Dit is de eerste keer dat ze lacht en kaj is er niet eens. Kaj komt binnen lopen. "Kaj kom eens" zeg ik lachend. Hij gaat naast me zitten en ik doe het weer. "Aahw" zegt hij. Hij geeft haar een kusje en dan mij. "Ben je klaar om te gaan?" Vraagt hij. Ik knik en sta op.

we bedanken alle zusters en we mogen eindelijk naar huis. De reis naar huis is snel en rustig. Gelukkig slaapt tessa door alles heen. We gaan met de lift naar boven en als we ons huis instappen, is alles versiert. In de kamer hangen roze ballonnen en een ooievaar voor het raam. "Naahw heb jij dit gedaan?" Vraag ik verbaasd aan kaj die achter me loopt met de maxi-cosi. "Nou, ik had het de jongens gevraagd" "ahw super leuk!" Zeg ik en ik geef hem een kus.

Kaj en ik liggen op de bank. Al het kraambezoek is net weg en tessa ligt in haar bedje. "Ppf ik ben echt kapot" zegt kaj. "Hej, jij hebt geen baby uit geperst dus jij moet niet zeuren" kaj lacht. "Ja dat is waar maar toen jij sliep heb ik voor tessa gezorgd" "ja i know zullen we dan maar naar bed?" Vraag ik en hij knikt.

how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu