POV kaj
Ik word wakker van mijn wekker op me telefoon. Weer een dag in de studio. Ik zet de wekker uit zodat lynn niet wakker word want die kan nog een uur blijven liggen voordat ze op moet om naar school tegaan. Ik sta op en spring snel onder de douche. Als ik klaar ben loop ik net alleen een handoek om m'n heupen naar onze slaapkamer. Ik kies kleren voor vandaag en trek ze aan. Ik zie lynn in bed liggen en ik kan het niet helpen maar lach. Ze is zo lief als ze slaapt. D'r haar hangt half voor haar gezicht en haar mond is een stukje open. Ik loop naar haar toe en geef een kus op haar voorhoofd.
Het was niet mijn bedoeling ma ar ze word wakker. "Hey, sorry ik wou je niet wakker maken maar ik moet naar de studio"
"Hhhmmm oke" fluisterd ze. Ik lach en geef haar nog een kus. "Ooh uhm kaj, ik ga vandaag een afspraak maken bij de dokter" zegt ze in haar ochtendstem.
"Is goed. Mijn agenda ligt in de keuken dus plan een afspraak als ik vrij ben" zeg ik. Ze knikt. Ik geef haar nog een kus en loop de kamer uit. Moet ik het aan de jongens vertellen? Wat als ze het raar en stom vinden als ze weten dat wij het gaan houden? Ik weet niet of ik die baby wel wil. Ik ben daar helemaal nog niet klaar voor.
Ik loop de studio binnen en word begroet door de jongens. "Hey" zeg ik en ik ga op de bank zitten. Al snel merken ze dat ik er helemaal niet bij ben met m'n gedachten.
"Okay kaj, what the fuck is er met jou?" Vraagt dioni. "Huh?" Ik kijk op. "Of je wat drinken wil? Dat vragen we je al 100.000 keer" "ooh uuhm ja doe maar een colatje" hij loopt weg en komt terug met een blikje cola."Okee ga je ons nu vertellen wat er is want je bent niet jezelf." Ik zucht. ik moet het ze toch een keer gaan vertellen dus waarom niet nu?
"Uuhm lynn is uum.. ze is zwanger" zeg ik. "Wow wat!?" Vraagt jai. Ik knik alleen maar jeit wetend wat ik nog moet zeggen. "En jullie gaan het weg laten halen toch?" Vraagt Samuel. "Lynn wil het houden en ik heb haar gezecht dat ik het ook wil houden maar ik begin steeds meer te twijfelen" "ppff dude een baby kom op je bent 22" "ja ik weet zelf wel hoe oud ik ben maar mij leeftijd vind ik niet zo heel erg. Het is meer dat ik er geen tijd voor heb. Volgens mij realiseert ze zich niet dat ik vaak weg ben."
"Jullie moeten het er gewoon goed over hebben man" zegt cassius. Ik knik. "Ik ga naar huis man. Ik kan hier toch niets meer doen" zeg ik. Ik sta op en loop de studio uit.POV lynn
Ik sta in de keuken om een heerlijke maaltijd voor kaj te maken. Ik ben zo blij hoe hij het nieuws heeft opgepakt. Ik weet nu zeker dat dit helemaal goed gaat komen en ik ben eigenlijk echt super blij met de baby. Volgende week heb ik mijn eerste echo en ik kan echt niet wachten.
Ik hoor de deur open en dicht gaan wat betekend dat kaj thuis is. "Heey kaj" roep ik. Zijn voetstappen komen dichterbij en hij stapt de keuken binnen. "He lynn" zegt hij een beetje afwezig. Hhm mischien een zware dag in de studio. "Ik heb spaghetti gemaakt" zeg ik. "Lekker" zegt hij.
"Ooh uhm volgende week maandag hebben we de eerste echo" zeg ik blij. "Ooh uhm oke" zegt hij. Hij gaat aan tafel zitten en we eten de spaghetti in stilte. Waarom is kaj zo afwezig?
JE LEEST
how my life changed
Fiksi Penggemarlynn bergen (20) en kaj van der voort (22) leiden samen een normaal leventje. ze wonen samen in een mooi appartement en ze zijn super gelukkig. alles is perfect tot dat lynn er achter komt dat ze zwanger is en alles veranderd. wat als kaj helemaal n...