*lynn is 8 maanden zwanger. Omg baby komt bijna ik beloof het*
POV Lynn
"He bas" zeg ik als ik m'n telefoon opneem. Ik zet hem op lyidspreker. Kaj zucht en rolt met zijn ogen. "Lynn, hey. Zin om te gaan lunchen vandaag?" "Ik kan niet sorry bas maar ik ben over 1 week uitgerekend en ik ben echt kapot" antwoord ik en kaj kijkt me blij aan. "Oh okee. Als de baby komt moet je me wel bellen he want dan kom ik naar het ziekenhuis" "ja doe ik" "nee dat doet ze niet!" Roept kaj opeens. "Ik ben de vader en ik en lynn hebben een relatie. Niet jij en lynn dus je moet echt opflikkeren" ik kijk kaj geshockt aan. "Lynn.. ik bel je nog ja? Doeg" zwgt hij en hij hangt op.
Kaj haalt zijn arm van me af en loopt gefrustreerd naar de keuken. "Kaj?" Zeg ik terwijl ik achter hem aan strompel. "Je gaat alleen nog maar met hem om. Altijd is het van 'ik ga naa bas' en ik ben er klaar mee lynn. Als je liever met hem wil zijn, zeg het dan gewoon" "kaj?? Waar komt dit opeens vandaan?" Vraag ik. "Dit is niet opeens lynn. De laatste weken heb ik je amper gezien" als ik er zo over nadenk, heeft hij wel gelijk. Ik ben de laatste tijd wel veel met bas weg geweest. Er is natuurlijk niets gebeurt. Nou ja... bas heeft me 1 keer geprobeerd te zoenen maar ik duwde hem meteen weg nog voordat hij mijn lippen raakte en toen heb ik het hem duidelijk gemaakt dat ik niets meer voor hem voel dan vriendschap.
"Sorry kaj. Ik had het niet echt in de gaten" zeg ik. Ik sla mijn armen om zijn zij heen en hij slaat ook zijn armen om me heen. "Het is goed" zegt hij en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. "En nu weer gaan liggen jij want je moet rusten" ik lach en hij duwt me naar de bank.
"Zullen we een filmpje kijken ofzo?" Vraag ik. "Okee maar eerst ga ik even snel naar de supermarkt want we hebben bijna niets meer in huis" "is goed. Neem dan please iets van chocolade mee!" "Okee babe. Tot zo" zegt hij en hij kust me voordat hij de deur uitloopt. Ik kies alvast een film uit, the note book.
Ik heb net even snel een douche genomen voordat kaj terug komt. Ik ben bezig met afdrogen als ik kaj binnen hoor komen. "Ik ben thuis baby" "okee!" Schreeuw ik terug.
We kijken de film terwijl kaj zijn armen om me heen houd. Ik probeer wakker te blijven maar mijn ogen zijn zwaar en vallen dicht. Ik kijk naar kaj en zie dat hij al slaapt. Ik sta op om de tv uit te zetten als ik opeens iets nats voel tussen mijn benen.
A/N: short chap. Sorry!!
JE LEEST
how my life changed
Fanfictionlynn bergen (20) en kaj van der voort (22) leiden samen een normaal leventje. ze wonen samen in een mooi appartement en ze zijn super gelukkig. alles is perfect tot dat lynn er achter komt dat ze zwanger is en alles veranderd. wat als kaj helemaal n...