Pov kaj
Ik zit in de wachtkamer te wachten tot ik wat te horen krijg van iemand. Tessa is meegenomen voor onderzoek en er mocht een iemand mee dus we hadden besloten dat lynn mee zou gaan. Ik scrol door instagram als lynn naar me toe komt. "Hey, en??" Vraag ik. "Ze heeft een bacteriële infectie in haar maag" zegt ze. "En wat gaan ze nu doen?" "Er valt weinig aan te doen. Ze moet hier blijven want ze word onder controle gehouden en ze krijgt medicijnen via een flesje" ik zucht en sla mijn arm om lynn heen. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en ik kus haar hoofd.
"Het komt goed baby" "ja ik weet het maar ik kan er niet tegen om haar zo te zien" "ik weet het" antwoord ik. We staan op en lopen de kamer in waar tessa in een klein baby bedje ligt met allemaal slangetjes. Ze kijkt ons aan met zielige oogjes en ik voel mijn hart breken. "Ahw m'n kleine meisje. Mogen we haar oppakken?" "Ja"
Ik pak haar op en leg haar tegen mijn borst aan. Ze pakt mijn vinger vast en ik voel dat ze rustig word. "Ze is net een koala" zeg ik lachend. Lynn kijht me raar aan en begint ook te lachen. "Je realiseert je dat je je dochter net een koala hebt genoemd he babe" zegt ze lachend en ik knik. "Koala's zijn schattig hoor" "okee als jij het zegt babe" zegt ze.
Lynn en ik blijven allebij in het ziekenhuis tot tessa 5 dagen later weer naar huis mag. Ze is nog niet helemaal de oude maar volgens de dokters mag ze naar huis als we ons aan het eet en slaap schema houden die we hebben meegekregen. Dus we zitten nu in de auto onderweg naar huis. Lynn zit achterin met tessa voor de zekerheid en ik hoor haar zachtjes zingen. Ik kijk in de spiegel en ze heeft echt geen idee hoe mooi ze is. Ze lacht naar tessa en ik kan het niet helpen maar lach ook. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze binnenkort mijn vrouw is.
Pov lynn
"Ik ga tess in bad doen en in bed leggen babe. Wil jij koken? Of we kunnen wat bestellen?" Vraag ik. "Nee en nee. Ik heb een beter idee" "uuhhmm okee en dat is??" Wtf is hij nu weer van plan? "Zie je zo wel" zegt hij en hij geeft mij en tessa een kus voor ik naar boven loop. Hij weet dat ik hier niet tegen kan maar ja ik probeer het naar te vergeten en doe tessa in bad.
"Welterusten prinses" fluister ik en ik geef haar een kusje. Ik doe het licht uit en loop naar beneden waar opeen de moeder van kaj zit. "Hey, wat doe jij nou hier?" Vraag ik verbaasd en ik omhelz haar. "Ik pas op tess vanavond zodat jullie lekken een avaondje met z'n 2e hebben" "aahw" dat klinkt echt heerlijk. Geen gehuil, niet gestoord worden en even alleen aan jezelf denken. "Ga je mee?" Vraagt kaj en hij pakt mijn hand.
"Waar gaan we heen kaj??" Vraag ik ongeduldig. Kaj lacht en legt zijn hand op mijn been. "Als je het nog 1 keer vraagt dan... uuhm.." "dan wat kaj?" Vraag ik lachend. "Ik heb nog niet bedacht wat dan maar dan verzin ik wel iets" "okee. Doe geen moeite ik zal het niet meer vragen babe"
Kaj nam me mee naar een heerlijk restaurant en daarna hebben we een wandeling gemaakt door het park. Lekker simpel maar zo perfect.
JE LEEST
how my life changed
Fanfictionlynn bergen (20) en kaj van der voort (22) leiden samen een normaal leventje. ze wonen samen in een mooi appartement en ze zijn super gelukkig. alles is perfect tot dat lynn er achter komt dat ze zwanger is en alles veranderd. wat als kaj helemaal n...