p.16 drunk

861 34 2
                                    

Pov lynn

Ik heb net de foto van de echo naar mijn moeder gestuurd. Moet ik hem ook naar kaj sturen? eigenlijk wil ik dat niet want tja, hij wil niets met de baby temaken hebben maar als ik het wel stuur krijgt hij mischien spijt dat hij zulke dingen heeft gezecht. Weet je wat, fuck it all ik stuur hem gewoon die foto en hij ziet maar wat hij er mee doet. Ik maak een foto van de echo en app het naar hem.

Het is al bijna 2 uur later en nog steeds geen reactie. Hij is wel online geweest dus ik heb al spijt dat ik de foto überhaupt heb gestuurd. Opeens trilt mijn telefoon en ik zie dat het kaj is.

Waarom app je me dit?

Is wat hij stuurt. Sirrieus!? Nou mischien omdat het ook jou baby is.

Kaj, weet ik veel. Ik ben zwanger weet je nog!? En het is ook jou baby of je het nou wilt of niet.

Je weet wat ik wil lynn

Ja jij wil dat ik het weg laat halen maar nee kaj, dat gaat niet gebeuren. Ik heb vandaag het hartje gehoord en het was het mooiste geluid dat ik ooit heb gehoord.

Tja, ik was er niet dus...

Dus wat?

Nou je zegt allemaal wel dat het mijn baby is maar ik was niet uitgenodigd hoor

Kaj, ik had het in je agenda geschreven. Je had gewoon kunnen komen.

En dan?

Dan had je de echo gezien en het hartje gehoord. Mischien besefte je dan dat het een echte baby is met een leven.

Ik snap ook wel dat het echt is lynn ik ben niet dom.

Ik merk er anders niets van. De baby komt er. Met of zonder jou...

nadat ik dat stuur, gaat hij ofline. Ik gooi mijn telefoon tegen de andere kant van de bank aan. Uughh waarom is dit zo frustrerend!? Ik ga op de bank liggen want ik ben er even helemaal klaar mee. Als hij het zo gaat spelen, prima.

Een paar uur later word ik wakker door geram op de deur. Ik kijk hoe laat het is, 5 over 11 's avonds. Welke gek staat er nu nog aan mijn deur. Ik wil niet open doen want dadelijk is het een gekke moordenaar ofzo maar het gebonk blijft doorgaan. Ik loop langzaam naar de deur en open hem om een kiertje. "Hallo?" Vraag ik. Ik kan niet zien wie er staat. "Lynn heeeey"
No way! Ik open de deur en zie kaj voor me staan. Hij leunt tegen het muurtje aan want anders valt hij waarschijnlijk om. Hij is dronken en niet zo'n beetje ook niet.

"Kaj, wat de fuck doe je hier?" Zeg ik boos. "Ikk uuhhm... geen ideejj" "okee Nou je kan weer gaan doei" zeg ik en ik gooi de deur dicht. Nog geen 2 seconden later bonst hij weer tegen de deur aan. "Kaj flikker op ik meen het" zeg ik als ik de deur weer open. "Gha jhe me sirriejeus naar huijs laten rijden?" Vraagt hij terwijl hij bijna omvalt. Ik kijk achter hem en ik zie zijn auto scheef geparkeerd staan. "Ben je hier sirrieus heen gereden terwijl je zo dronken bent!? Kaj je had dood kunnen zijn" "jha mahr ik leef nhog"

Moet ik hem naar waar hij ook slaapt laten rijden? Wat als hij een ongeluk krijgt, dan is het allemaal mijn fout. Hoe boos ik ook op hem ben en hoe graag ik hem ook weg wil sturen. Ik kan het niet. "Okee je kunt binnen komen maar je slaapt op de bank en 1 fout woord en je staat buiten. Hij strompelt naar binnen en valt op de bank.
Ik gooi een deken naar hem toe en loop naar boven.

A/N: dubbele update vandaag?? ;)

how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu