P.38 distance

687 28 10
                                    

POV Lynn

Ik zit in de stoel op de baby kamer met tessa aan m'n borst. Eindelijk even rust. Alles begon zo goed maar alles is nu anders. Tessa is iets ouder als 5 maanden nu en begrijp me niet verkeerd, ze is echt mijn kleine meisje en ik hou zo veel van haar maar het is echt een drukke baby. Ik weet niet wat er mis is gegaan maar kaj doet bijna helemaal niets meer. Hij zit de hele dag in de studio en is weg met de jongens voor interviews enzo. Ik vind het fijn voor hem en ik ben zo trots dat ze zo ver zijn gekomen maar ook als hij vrij is, is hij er bijna nooit. Hij gaat altijd op stap en komt 's nachts laat thuis helemaal dronken.

Het is nu iets over half 2 's nachts en hij is nog steeds niet thuis. "Ben je klaar?" Fluister ik ookal weet ik natuurlijk dat ze niet gaat reageren. Ik leg haar omhoog tot ze een boertje heeft gelaten en leg haar weer in het bedje. Voor ik de kamer uitloop geef ik haar een kusje en doe het licht uit.

Ik word weer wakker door de voordeur die dichtslaat. Ik gooi de dekens van me af en sluip de trap af. Ik zie kaj binnen strompellen. "Kaj?" "Huuh??" Hij valt bijna om maar houd zich tegen aan de muur. "Hoe laat is het?" Vraag ik. "Vraag het dhe klhok" antwoord hij. "Waarom ben je zo laat thuis?" "Sjezus lynn. Ik wil ghewoon ghaan slapen" ik zucht maar pak zijn arm en help hem mee naar boven.

Hij gaat op zijn rug liggen op bed en ik help hem met omkleden. Als hij eindelijk klaaris ga ik naast hem liggen en kruip tegen hem aan. "Trusten kaj" zeg ik zachtjes. Ik wacht op een reactie maar hij slaapt al. Ik hou echt van kaj en ik wil mijn toekomst met hem maar dan moet er echt iets gaan veranderen. Ik ga hem morgen confronteren.

De volgende ochtend word ik door tessa wakker. "Hey prinsesje" zeg ik vrolijk als ik haar kamer in loop. Ze geeft me een klein lachje en ik til haar op. "Goeiemorgen lieverd" zeg iken ik geef haar een paar kusjes op haar wang. Ik verschoon de luier en loop met haar naar beneden. "We gaan even een glaasje water pakken voor papa en dan gaam we hem waker maken"

Ik loop naar boven met tessa in mijn arm en in mijn hand een glaasje water met een doosje parasetamol. We lopen de kamer binnen en ik zet het glas op het nachtkastje. Ik ga naast kaj op bed zitten en zet tessa naast hem neer terwijl ik haar nog vast heb. "Goedemorgen kaj" zeg ik maar ik krijg geen reactie tot tess met haar vuist op zijn gezicht slaat en een leuk geluidje maakt. "Ugh" zegt kaj. Hij opent langzaam zijn ogen. "What the fuck? Waarom maak je me wakker?" "Tessa mist je. En ik ook. Ik heb een glas water en een parasetamol naast je gezet" "oke maar laat me gewoon slapen" zegt hij bot en draait zich om.

Ik zucht en pak tessa weer op maar ze wil bij kaj blijven en begint te huilen terwijl ik weer naar benede loop. "Sshh" zeg ik terwijl ik tess probeer te troosten maar het word me zelf allemaal even teveel en ik voel de tranen over mijn wangen rollen. Hij had beloofd om er voor ons tezijn maar blijkbaar heeft hij belangrijke dingen in zijn leven. En als hij uitgaan en de band belangrijker vind dan ons, zie ik het nut niet om hier te blijven.

Ik snap best dat hij andere belangrijke dingen heeft. Dat heb ik ook maar je gezin moet toch altijd op nummer 1 komen?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A/N: jeah een update. Sorry was op vakantie en had niet echt tijd om te schrijven. but now i'm back babes!

Zag iemand dit aankomen tussen kaj en lynn??

Zal ik een goed persoon wezen en een dubbele update doen vandaag???  Xxx


how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu