POV kaj
Ik zit achter mijn laptop als ik de bel hoor. Ugh wie nu weer? Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om open tedoen dus ik blijf zitten. Na een minuut gaat de bel weer. Okee what the fuck? Ik loop naar de deur en open hem "okee is het niet duidelijk als...."
ik zie iemand die ik nooit had verwacht voor me staan. "Ohw uhm als het niet uitkomt ga ik wel" zegt ze met een zachte stem. Ze lijkt zenuwachtig? "Nee nee nee nee nee ik wist niet dat jij het was" zeg ik. Ze ziet er zo gebroken uit. Het is allemaak mijn fout. Ik open de deur verder zodat ze naar binnen kan.
"Geen bezoek dit keer?" Vraagt ze. Ik weet niet zeker of ze het sarcastisch bedoeld of niet. "Uuhm nee maar lynn luister dat was niet wat het leek" zeg ik. Ik pak haar hand en ik neem haar mee naar de bank. "Niet dat ik je weg wil hebben want dat wil ik absoluut niet maar waarom ben je hier?" Vraag ik. "Ik uuhhm.. ik wil je een kans geven om alles uitteleggen" zegt ze. "Ik weet niet waar ik moet beginnen ik uuhhm...."
"Wat dacht je van de foto?" Zegt ze. Ik hang mijn hoofd omlaag en ik begin te vertellen. Alles van dat ze mijn ex is en het feest. Hoe ze me zoende en ik verstijfde. Dat ik haar van me afduwde. Alles.
Ze heeft tranen in haar ogen als ik klaar ben. "En wat deed ze dan hier toen ik met je wou praten?" "ze stond opeens voor de deur en ik had haar weggestuurd maar ze bleef. Toen ik de deur dicht gooide zat haar voet ertussen en had ze bloed. Ze was binnen om haar voet schoon te maken. Ik zweer het je lynn er is niets gebeurt hier binnen. Ik hou van je en alleen van jou."
De tranen rollen inmiddels over haar wangen. Ik veeg ze weg met mijn hand en ik kus haar. Onze lippen bewegen perfect over elkaar heen. Als ik langzaam terug trek leg ik mijn voorhoofd tegen die van haar. Ze heeft haar ogen nog dicht. Ik ga liggen op de bank en ik trek haar tegen me aan. Ze legt haar hoofd op mijn borst en ik speel met d'r haar terwijl ik haar dicht tegen me aan hou.
Dit gevoel heb ik echt gemist. We blijven zo liggen tot we allebij in slaap vallen
POV lynn
Ik word langzaam wakker door mijn telefoon. Ik open 1 oog en zie waar ik ben. Kaj ligt naast me met zijn armen om me heen. Ik pak mijn telefoon en ik zie dat anna me belt. "Hey" fluister ik. "Uuhm hej? Waar ben jij?" Vraagt ze ze klinkt een beetje boos. "Uuhm bij kaj" "woow wat?" "Uhm ja" "is het weer goed tussen jullie?" "We hebben gisteren gepraat en ik denk dat het wel goed zit tussen ons ja" "omg ik zei toch dat het goed zou komen. Maar je moet de volgende keer echt iets laten weten want ik was echt ongerust lynn" zegt ze. Ze knlinkt nu al jiet meer boos. "Sorry babe. Ik was in slaap gevallen" "ahw no problem. Heb je het hem al verteld?" "Uuhm nee nog niet. Ik weet niet of ik het wel moet vertellen" fluister ik.
"Wat moet je me vertellen baby?" Hoor ik kaj opeens vragen.
"Uhm anna ik moet gaan ik spreek je later" zeg ik en ik hang op.
A/N: hey, volgende update is bij 7 stemmen xx
JE LEEST
how my life changed
Fanfictionlynn bergen (20) en kaj van der voort (22) leiden samen een normaal leventje. ze wonen samen in een mooi appartement en ze zijn super gelukkig. alles is perfect tot dat lynn er achter komt dat ze zwanger is en alles veranderd. wat als kaj helemaal n...