P.43 sick daddy

703 33 4
                                    

POV Lynn

Ik zit in de stoel met tess aan m'n borst. Het is half 4 's nachts en ik ben echt kapot maar ja... ik ben de enige die haar eten kan geven. En om heel eerlijk te zijn vind ik de quality time die ik heb net haar altijd fijn. De stilte word verstoord door rendende voetstappen. Ik hoor een deur dichtslaan en daarna is het weer even stil tot ik kaj hoor kokhalzen en overgeven. Ik sta op met tessa nog steeds in m'n armen en loop naar de badkamer.

"Kaj??" Vraag ik terwijl ik zachtjes op de deur klop. In plaats van een antwoord begint hij weer over te geven. Ik open de deur en zie kaj op zijn knieën voor de wc zitten. "Awh babe!" Zeg ik en ik loop naar hem toe. Ik leg mijn hand op zijn rug en wacht tot hij klaar is. Hij spoelt de wc door en gaat staan. "Ahw babe, gaat het?" Vraag ik. Hij haalt zijn schouders op. Ik leg mijn hand op zijn voorhoofd en ik voel dat hij heel heet is.

"Okee jij gaat weer on bed liggen en ik leg tess in bed voor ik een kopje soep maak en een parasetamol ga pakken" zeg ik. Ik loop terug naar tessa's kamer en geef haar een kus voordat ik haar in d'r bedje leg en het licht uit doe. "Truste baby" zeg ik zachtjes.

Ik loop snel naar beneden en zet een pannetje met water op het vuur en doe er bouillonblokje bij. Ik ben echt een goede vriendin, om 10 over half 4 's nachts soep maken. Als het klaar is doe ik de soep in een kommetje en pak een doosje parasetamols met een flesje water.

Als ik boven in onze slaapkamer kom, ligt kaj in bed met een washandje op zijn hoofd. "Ahw babe, je ziet eruit als een zieke puppy" "uuggh" krijg ik als reactie. "Okee, ga zitten jij" zeg ik. Ik help hem omhoog en leg wat kussens achter zijn rug. "Okee ik geef hem het kommetje soep en een lepel. "Thanx babe" "no problem. Zo ben ik" zeg ik sarcastisch. "Weet ik toch" antwoord hij.

"Okee en nu deze" zeg ik. Ik pak het le ge kommetje van hem af en ik geef hem het flesje en een parasetamol. "Thanx" hij neemt het in en gaat daarna liggen. Ik ga naast hem liggen en geef hem een kus op zijn wang. "En nu slapen jij. Ik zal dioni ofzo wel bellen straks dat je ziek bent en niet na as r de studio komt" ik weet dat kaj het liefst naar de studio gaat inplaats van ziek thuis zitten maar hij weet dat ik hem zo niet laat gaan. "Is goed baby"

Ongeveer 2 uur later word ik wakker door een huilende tessa. Ik sta snel op, sla mijn badjas om me heen en loop snel naar haar kamer voordat kaj wakker word. Als ik haar kamer inloop, is ze metteen stil. Gelukkig maar! Ze is al weer helemaal bijna beter. Alleen met eten heeft ze af en toe nog wat moeite maar verder is ze weer de oude lieve speelse baby die ze eerst was.

Tessa zit in haar baby wiegje terwijl ze naar baby tv kijkt. Niet dat ze er iets van snapt maar door alle kleuren en geluiden vind ze het heel interessant. Maar gelukkig heb ik daardoor tijd om wat klusjes te doen in huis en haar fruithapje te maken. Ik ben bezig in de keuken als kaj naar beneden komt in alleen een trainings broek. "Hey babe, hoe voel je je?" Vraag ik. Hij komt voor me staan en legt zijn hoofd in me nek. "Ik voel me echt fucked up" "wat doe je dan uit bed?" "Ik kon niet meer slapen. Het is veel te warm" "nahw. Okee ga met je dochter baby tv kijken" zeg ik lachend. "Okee" zegt hij en geeft me een kus op mijn hoofd en loopt naar tessa.

how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu