Tengku Fariz pov
Aku terjaga dari tidur bila mendengar mama memanggil nama aku kat luar sambil ketuk² pintu..aku dengan malasnya bangun dan terus capai tuala dan masuk bilik air..
10 minit kemudian..
Aku berdiri di depan cermin sambil memakai tali leher.. setelah aku bersiap segak bergaya..aku keluar dari bilik dan terus ke dapur..sampai di dapur aku nampak papa dengan mama dah tunggu aku kat meja makan..aku duduk depan papa..
Aku: good morning mama papa
Mama&papa: morning
Aku: apa sarapan hari ni
Mama: hari ni sarapan nasi goreng dengan roti bakar
Aku: ooo
Mama menyendukkan aku nasi dan bagi kat aku..aku makan dengan tenang..masa aku makan tu tiba² papa bersuara..
Papa: fariz hari ni ada anak kawan papa nak datang syarikat katanya nak bincang sesuatu
Aku: bincang? Bincang apa papa Fariz tak tau pape pun
Papa: sebab tu papa bagitau kamu ni jangan lupa pulak
Aku: ok papa
Selepas makan aku bersalam dengan mama papa..aku keluar dari rumah dan terus masuk ke dalam kereta.. disebabkan aku malas nak drive sendiri so aku upah drive untuk hantar dan ambik aku..
30 minit kemudian..
Aku keluar dari kereta dan tutup pintu..aku berjalan masuk ke pintu utama syarikat..baru nak masuk seorang lelaki memanggil aku..
"Tengku!!!"
Aku toleh dan melihat Amin PA aku baru sampai..
Amin: tengku selamat pagi
Aku: selamat pagi...ai baru sampai.(sindir)
Amin yang mendengar hanya tersenyum malu..
Aku: dah cepat nanti ada tetamu nak datang
Amin: tetamu (pelik) siapa tengku saya tak tau pun
Aku: entah Tan Sri pun baru cakap dengan aku tadi masa sarapan..
Amin:ooo
Aku dengan amin berjalan terus ke arah lif..aku dengan amin masuk ke lif dan aku menekan nombor 7 tingkat bilik aku..baru pintu nak tutup ada sepasang tangan menahan pintu lif dari tertutup..
"Kejap"
Orang tadi masuk dengan seorang lelaki di sampingnya..aku tek pernah nampak lagi muka dia ni kat sini orang baru ke. Kata aku dalam hati.. lelaki tadi memandang aku sekilas dan memandang depan balik sampai di tingkat 7 aku dengan amin keluar dari lif dan terus masuk ke bilik..aku terus duduk di meja kerja ku manakala amin berdiri di depan meja..
YOU ARE READING
CEO FAMILY
RomanceTengku Fariz Rizky seorang yang peramah dan baik manakala tengku Daniel adalah seorang yang sombong dan beku.. tengku Daniel mula menyukai tengah Fariz sejak terserempak di lif di sebuah syarikat Tengku Fariz.. Mika iaitu anak angkat kepada Tengku D...