Author Pov
Daniel baru dapat panggilan dari Seok dan Daniel menyuruhnya datang ke rumah.. Daniel bangun dari katil dan berjalan masuk bilik air mandi..lepas mandi dia pakai baju dah bersiap semua dia keluar dari bilik dan terus ke laman rumah..
Bodyguard: selamat pagi tengku
Daniel: selamat pagi teruskan kerja
Bodyguard: baik tengku
Daniel:eh nanti kalau ada orang datang cakap nama dia Seok bagi dia masuk cakap dengan dia aku tunggu kat dalam faham
Bodyguard: faham tengku
Daniel kembali masuk ke dalam dan duduk rehat kat swimming pool..
Bodyguard: tengku (tunduk) dia dah sampai
Daniel: ha ok suruh dia masuk
Bodyguard tadi memanggil Seok masuk ke dalam dan terus ke ruang tamu jumpa Daniel.. Daniel berdiri bila seok dan beberapa orang suruhan dia masuk..Seok bersalam dengan Daniel diikuti orang kanan dia dan beberapa bodyguard dia..
Seok: tengku apa khabar
Daniel: sihat alhamdulillah jemput duduk
Seok: ah ye baiklah
Daniel: so ada apa² berita
Seok: ada tengku
Daniel: jap sebelum kau bagitau baik kita bincang benda ni kat tempat lain sebab terlalu banyak orang lalu lalang kat sini takut diorang dengar apa yang kita cakapkan
Seok: ok kat mana nak bincangkan benda ni
Daniel: ikut aku kita bincang benda ni kat bilik tetamu
Seok: ok
Daniel berdiri diikuti Seok dan Daniel terus berjalan naik atas dan sampai satu bilik kat hujung sekali.. Daniel buka pintu diorang semua masuk dan ambik tempat..
Daniel: so bagitau aku apa yang kau dapat
Orang kanan Seok memberikan satu sampul pada Seok dan Seok letak atas meja..
Seok: saya dah suruh orang saya pi check CCTV kat syarikat Tengku Fariz isteri Tengku dan kami dah dapat tau siapa yang punya kerja tapi tak dapat kesan sape orangnya..dalam sampul ni ada gambar yang kitaorang dapat dari CCTV dan ni sekali videonya..
Daniel mencapai sampul yang diletakkan atas meja dan buka.. beberapa keping gambar dan imej yang ditunjukkan sangat jelas.. Daniel mengambil pulak telefon yang Seok letak atas meja dan buka video rakaman CCTV yang diorang rakam.. video yang dirakam selama 30 saat itu di lihat dengan teliti oleh Daniel..
Video yang menampakkan 2 buah van warna hitam memasuki perkarangan syarikat dan berhenti di pondok guard dan masuk tempat parking lepastu tak lama kemudian 3 orang lelaki masuk dalam syarikat menggunakan pintu kecemasan.. itu semua terakam jelas muka Daniel dah naik merah perasan marah dia membuak buak..lepas tamat je video tu Daniel terus tutup fon tu dan letak sampul atas meja..
YOU ARE READING
CEO FAMILY
RomanceTengku Fariz Rizky seorang yang peramah dan baik manakala tengku Daniel adalah seorang yang sombong dan beku.. tengku Daniel mula menyukai tengah Fariz sejak terserempak di lif di sebuah syarikat Tengku Fariz.. Mika iaitu anak angkat kepada Tengku D...