31

1.5K 59 2
                                    

Tengku Daniel pov

Aku dah lengkap beruniform kerja dan keluar dari bilik menuju ke dapur nak breakfast..Fariz masih tidur aku taknak kejutkan dia biarlah dia rehat lagipun badan dia masih panas..aku dah call cik Milah suruh datang lama dia tak datang rumah so hari ni aku panggil suruh datang boleh tengok² Fariz dengan Mika..

Aku membakar roti dan buat air teh o panas..lepas breakfast aku kembali masuk dalam bilik dan cium dahi Fariz dengan pipi Mika... lepastu aku terus keluar dari bilik dan menuju ke pintu depan.. aku keluar dan terus ke dalam lif..sampai di tempat parking aku terus ke kereta aku start enjin terus pecut pi kerja..

Skip.. syarikat

Sampai di syarikat aku meletakkan kereta aku kat tempat parking khas CEO dan aku terus keluar dari kereta.. berjalan masuk ke dalam syarikat tiba² ada orang tegur dari belakang..

??: Tuan

Aku toleh dan melihat Hazim yang berlari mendekati aku..

Aku: Hazim kau kenapa ni berlari pagi² ni

Hazim: saje buat exercise pagi² ni

Aku: banyaklah kau kalau nak exercise pi tasik belakang bangunan ni bukan dalam bangunan faham

Hazim: ye tuan saya faham

Aku: hari ni ada apa² tak

Hazim: jap (cek jadual) ada tuan hari ni tuan ada meeting dengan Dato rasdan pukul 9 lepastu pukul 12 tuan ada meeting dengan encik Razali pengarah pembangunan dan akhir sekali pukul 2 tuan ada meeting dengan Dato'sri Zainal ..itu sahaja

Aku: ha ok thanks..jom cepat masuk offices dah lambat ni

Hazim: jom tuan

Aku dengan Hazim berjalan masuk dalam lif dan aku menekan nombor aras bilik aku..sampai di tingkat bilik aku aku dengan Hazim keluar dan terus masuk bilik..aku duduk di kerusi aku manakala Hazim berdiri depan meja aku..aku pandang dia dan aku baru teringat sesuatu..

Aku: zim kau dah cari rumah yang aku suruh cari tu

Hazim: dah tuan jap saya ada fotostat jap

Hazim mengeluarkan beberapa kertas dalam beg dia dan letak atas meja aku..

Aku: semua ni kau dapat kat mana

Hazim: kebetulan sedara saya tukang jual rumah so saya minta bantuan dia tolong carikan

Aku:(angguk) ok bagus

Aku melihat satu persatu gambar yang ada kat kertas tersebut..boleh tahan cantik..pasal harga aku tak kesah asalkan Mika dengan Fariz gembira aku gembira..kertas ni ada 6 helai je so jap aku tunjukkan gambar rumahnya kat pembaca ye..

Gambar.1

Gambar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gambar.2

2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
CEO FAMILYWhere stories live. Discover now