Ma Dong-seok Pov
Semalam lepas aku dapat arahan dari tengku Daniel aku terus telefon orang aku suruh cari nombor plat dua van hitam..
Dan sekarang aku tengah kat rumah dan duduk kat sofa di ruang tamu..
Beberapa minit kemudian orang kanan aku Choi Min-chul berjalan kearah aku dan beri aku maklumat yang dia dapat..
Min:(tunduk) tuan..saya dah buat apa yang tuan suruh pagi tadi anak buah saya baru dapat kesan nombor plat yang tuan nak nah (bagi gambar)
Aku mengambil gambar yang ditangan Min dan tengok dengan teliti..
Aku: aku nak kau kumpulkan orang² kita malam ni kat gudang faham
Min: faham tuan
Aku: dan gambar ni kau fotostat banyak² nanti kau agih kat orang² kita
Min: baik saya pergi dulu
Aku:(angguk)
Aku capai rokok kat atas meja dan ambik sebatang..aku bakar rokok tu dan hisap..tak kira apa pun jadi aku mesti dapatkan kau jugak (smirk)..
Skip tengahari..
Aku bersiap cantik² dan keluar dari bilik..aku berjalan turun ke bawah dan keluar dari rumah.. beberapa bodyguard aku dah tunggu kat kereta sorang bukakan pintu terus aku masuk dan tutup..
3 kereta termasuk kereta aku keluar dari perkarangan rumah dan terus ke destinasi..
1 j kemudian..
Kereta berhenti depan pintu kedai dan bodyguard aku bergegas keluar dan sorang bukakan pintu aku..aku keluar dan dia tutup..aku berjalan masuk ke dalam kedai diikuti bodyguard aku kat belakang seramai 12 orang..
Aku ditunjukkan satu bilik oleh pemilik kedai dan aku masuk dalam bilik tersebut..bila aku masuk beberapa orang kat dalam yang duduk berdiri dan tundukkan kepala..
Aku ambik tempat aku dan duduk dan semua duduk..
Aku: aku ada benda nak cakap kat korang semua
Semua yang aku panggil semuanya gengster kawasan tapi semuanya di bawah kuasa aku aku ketua diorang semua.. semua ketua kawasan seramai 30 orang termasuk kawasan² yang kecil..
Aku bawak keluar gambar nombor plat tadi dan angkat tinggi² bagi semua nampak..
Aku: korang semua nampak ni nombor ni..ni nombor plat van aku nak korang semua kerahkan semua budak² korang cari nombor plat ni..aku nak korang cari sampai dapat..aku bagi tempoh 3 minggu faham semua
All: Faham tuan!!!
Aku: ni nanti gambar ni aku akan bagi setiap sorang dua gambar..sebab nombor plat ni ada dua..ingat cari van ni sampai dapat.. lepastu kalau dah jumpa aku nak korang bawak orang yang bawak van tu tak kira berapa ramai bawak jumpa aku faham!!
YOU ARE READING
CEO FAMILY
RomanceTengku Fariz Rizky seorang yang peramah dan baik manakala tengku Daniel adalah seorang yang sombong dan beku.. tengku Daniel mula menyukai tengah Fariz sejak terserempak di lif di sebuah syarikat Tengku Fariz.. Mika iaitu anak angkat kepada Tengku D...