Tengku Daniel pov
Aku bangun dari tempat tidur dan terus mandi.. lepas buat sarapan tak lama lepas tu Fariz datang ke ruang tamu bersama Mika.. kitaorang breakfast bersama sama.. lepas aku dah siap beruniform
kerja aku keluar dari bilik dan ke ruang tamu menunggu Fariz.. beberapa minit kemudian Fariz keluar dengan berpakaian tuxedo putih..Sampai di tempat parking aku membuka pintu untuk Fariz dan Mika.. lepas diorang masuk dan mika dah dipakaikan tali pinggang aku mulakan pemanduan.. sampai di syarikat Fariz aku menghantarnya sampai di offices nya..
Aku: sayang balik ni boleh tak kalau sayang tumpang drive sayang sebab abang rasa abang balik lambat lah
Fariz: ouhhh..ok
Aku: ok sayang
Aku mencium dahi dan bibir Fariz dan aku cium pipi Mika dan aku terus keluar dari bilik Fariz dan terus ke lif..sampai di tingkat bawah aku terus ke kereta dan start enjin dan terus ke syarikat aku..
Skip.. syarikat..
Aku terus keluar dari kereta bila aku dah parking di tempat parking khas aku..aku berjalan masuk ke dalam syarikat dan disapa oleh PA aku Hazim..
Hazim: selamat pagi tuan
Aku: selamat pagi so ada apa² hari ni
Hazim: jap tuan saya tengok
Hazim segera melihat jadual aku..
Hazim: ok hari ni tuan ada meeting dengan Dato Syah pukul 8 lepastu pukul 9 tuan ada meeting dengan Dato'Sri Naqib dan last pukul 11 tuan ada perjumpaan dengan semua ahli jawatankuasa dan ketua² syarikat
Aku: ok so kau dah breakfast
Hazim: dah tuan
Aku:(angguk)
Aku masuk ke bilik aku dan aku terus duduk di meja kerja aku..
Aku memberi isyarat pada Hazim suruh duduk dan hazim ni pun duduk..aku kenal Hazim sebab bapak aku yang kenalkan pada aku dia cakap yang Hazim ni orang baik dan amanah. Dia ni dah berkhidmat dengan aku dah 4 tahun dan dia tak pernah buat silap.. datang kerja awal.. setiap kerja yang aku bagi semuanya dia siapkan sebelum dia balik dari kerja dan dia ni sangat cekap setiap waktu..bila waktu rehat dia mesti tunggu aku selalunya kitaorang akan makan tengahari sama²..dan dia ni orangnya sangat merendahkan diri.. dahlah hensem tapi tak sekacak aku..baik pulak tu tapi sampai sekarang aku masih pelik dia ni takde siapa nak ke.. aku pernah tanya dia kau ada sesiapa nak ke dia kata takdelah tuan masih takde jodoh itu jelah jawapan dia setiap kali aku tanya pasal tu dengan dia..
YOU ARE READING
CEO FAMILY
RomanceTengku Fariz Rizky seorang yang peramah dan baik manakala tengku Daniel adalah seorang yang sombong dan beku.. tengku Daniel mula menyukai tengah Fariz sejak terserempak di lif di sebuah syarikat Tengku Fariz.. Mika iaitu anak angkat kepada Tengku D...