63

850 39 6
                                    

Fariz pov

Aku: abang..Mika dah siap ke?!

Daniel: dah jap tengah sikatkan rambut dia jap ye

Aku: ha ok²

Aku keluar dari rumah dan duduk kat bangku kejap.. semua pelayan tengah angkat barang bawak masuk dalam bonet..macam yang aku dah rancang hari ni aku dengan Daniel nak pi rumah azlif..saja datang untuk melawat dan bagi sikit bantuan kat keluarga dia..

Daniel: dah sayang jom

Aku pandang mika kat sebelah Daniel ehmm comel pandai Daniel siapkan anak memang dia dah bersedia nak ada anak lagi..calon² suami mithali hahaha

Aku: wahh comelnya anak mama ni

Mika:(malu) hehehe.. erima asih mama..mama pun antik (terima kasih mama..mama pun cantik)

Aku: awwwww thanks sayang meh cium sikit

Mika datang kearah aku dan aku cium pipi dia..dia pulak cium dahi aku macam selalu Daniel buat mesti dia ikut Daniel ni..aku dengan Mika berjalan kearah kereta dan masuk bila pintu dah buka lepastu pintu tutup sebeb Daniel yang tutupkan..

Dia masuk dalam bahagian pemandu dan start enjin panaskan enjin lu.. dekat 7 minit macam tu Daniel masuk kereta dan buka tingkap nak tengok bodyguard dah masuk ke belom dalam kereta masing-masing..bila semua tunjuk macam 👍kat Daniel maksudnya semua dah masuk dah tu.. Daniel masuk gear dan jalan..

1 jam kemudian

Kampungnya kat kuala Selangor so memang jauh sikit lah.. kitaorang masuk satu kawasan kampung dan mencari cari alamat rumahnya..lepas satu² rumah kitaorang perhati akhirnya jumpa jugak.. rumahnya depan sawah tapi kesian jugak aku tengok rumahnya..

 rumahnya depan sawah tapi kesian jugak aku tengok rumahnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Daniel parking kereta dan semua bodyguard ikut.. kitaorang keluar dari kereta dan bodyguard mengeluarkan barang² yang beli semalam dan bawak masing-masing barang..aku angkat barang yang aku beli semalam dan Daniel angkat mainan..

Kitaorang jalan kat jambatan tu dan berhenti depan rumah..

Aku: asalamualaikum!!!

...

Aku: asalamualaikum!!

??: Waalaikumussalam kejap

Seorang budak lelaki berjalan ke pintu rumah dan..

??: Eh tengku!!

Cepat² dia turut dari tangga dan salam aku dengan Daniel termasuk semua Mika dengan bodyguard sekali

Azlif: jemput naik tengku berdua

Aku Daniel Mika dengan semua bodyguard naik dan kitaorang dijemput duduk kat kerusi berdekatan..empuk jugaklah kerusi ni sebab ada bantal kecik buat letak kat belakang so selesa lah aku duduk..

Azlif: jap ye tengku saya ke dapur jap nak panggil mak

Aku: ha ok silakan

Azlif terus ke dapur..aku melihat sekeliling rumah dia..boleh tahan jugaklah..dia ada tv tapi bukan yang canggih lah tv dia macam ni ha..

CEO FAMILYWhere stories live. Discover now