22

1.8K 78 1
                                    

author Pov

Daniel membuka matanya perlahan lahan dan dia melihat lelaki disebelahnya yes siapa lagi kalau bukan Fariz bakal isterinya.. memori malam semalam masih segar di ingatannya..

Flashback

Selepas sesi pelamaran yang dibuat oleh Daniel dan plan dia berjaya iaitu memujuk Fariz yang merajuk mengalahkan perempuan lagi teruk dari perempuan..

Skip..time balik

Fariz yang selalunya tidak bercakap dengan Daniel kali ni dia bercakap dan sebenarnya lebih kepada membebel yes dan Daniel hanya mendengar tanpa bersuara..sampai di rumah Fariz menggendong Mika masuk ke bilik untuk dimandikan.. selepas Mika mandi dan siap berbaju tidur Mika diletakkan di ruang tamu dengan Daniel.. selepas Daniel dan Fariz siap mandi dan berbaju tidur Fariz ke dapur untuk buat makan malam.. makanan dihidang di atas meja dan sesi menjamu selera di mulakan..

Fariz membasuh pinggan mangkuk cawan dan menyapu lantai dan mengelap meja..itu memang rutin selalu kalau mereka bertiga habis makan..salah seorang dari Daniel atau Fariz akan buat kerja tu tapi selalunya Daniel yang buat tapi Fariz yang desak nak buat jugak so Daniel benarkan..

Jam menunjukkan pukul 11 malam so masa untuk tidur.. selalunya Mika akan tidur dekat bilik Daniel bersama dengan Fariz tapi kali ni tak Fariz menidurkan Mika di bilik Mika sendiri.. selepas Mika lelap Fariz masuk ke bilik Daniel..dia melihat Daniel yang kusyuk melihat telefon sampai tak perasan yang Fariz dah masuk..Fariz menutup pintu pelan²..

Warning 🔞

Fariz berjalan perlahan Lahan ke arah Daniel sambil membuka satu persatu butang bajunya..Fariz berjalan dan berdiri betul² di depan Daniel.. Daniel masih lagi tak perasan..

Fariz: abangggg...

Daniel yang mendengar namanya dipanggil terus menutup telefon dan mendongak melihat Fariz..bila Daniel dongak je terbuntang matanya menelan air liur..

Daniel:glup..apasal ni dia nak goda aku ke apa niiii duhhhh

Fariz: abangggg

Daniel: ye sayang...

Fariz melihat Daniel dengan pandangan menggoda..dia naik atas katil dan merangkak ke arah Daniel..makin lama makin dekat Daniel bersandar di kepala katil..Fariz duduk di atas seluar Daniel..

Fariz: abangggg..jom kita buat tu nak

Daniel:(gugup) apa sayang

Fariz: kita buat aktiviti malam ni

Fariz tanpa berlengah dia terus menanggalkan semua pakaian di tubuhnya maka terpampang lah badan Fariz yang langsing dan putih melepak.. daniel terpegun dan sekali lagi dia menelan air liur..Fariz memeluk leher Daniel dan menggigit lembut telinga Daniel nak menggoda.. Daniel yang tak tahan terus menanggalkan semua pakaiannya dan terpanggang lah tubuh Daniel yang sado dan berotot tu..

Daniel terus menyambar bibir Fariz dan mereka bercium dengan romantik.. Daniel melepaskan ciuman dan dia beralih ke leher Fariz yang putih..di menggigit sedikit untuk meninggalkan kesan yang dipanggil lovebite..Fariz hanya mendesah kenikmatan.. lepastu Daniel beralih ke dada Fariz dan dia terus menghisap tetek Fariz yang merah dan cantik tu..dua² belah dihisap nya..lepas Daniel puas menghisap tetek Fariz dia kembali mencium Fariz di bibir dari lembut jadi agak sedikit kasar..

Daniel membaringkan Fariz dan dia berada di atas Fariz..Fariz yang dah sememangnya telanjang menjadi lebih mudah untuk Daniel buat kerjanya..Fariz membuka butang seluar Daniel dan menanggalkan nya.. sekarang tinggal seluar dalam Daniel je..tanpa membuang waktu Fariz terus melondehkan seluar dalam milik Daniel dan terpanggang lah senjata Daniel yang lebih kurang 9 inci terbeliak mata Fariz melihatnya.. Daniel tersenyum melihat wajah terkejut dan merah Fariz..

CEO FAMILYWhere stories live. Discover now