Author Pov..
Daniel berlari keluar dari wad dan memanggil doctor yang bertugas jam tepat pukul 4 pagi.. beberapa orang doctor terdiri daripada lelaki dan wanita berlari masuk ke bilik Fariz dan terus kearah Fariz..
Daniel dengan Mika menunggu di luar bilik bersama beberapa bodyguard..6 bodyguard turut risau yang teramat..
Beberapa minit kemudian seorang doctor lelaki keluar dari bilik Fariz dan terus kearah Daniel..
Daniel: macam mana dengan isteri saya doc dia ok ke (risau)
Doc: alhamdulillah encik Daniel tengku Fariz dah sedar dia sekarang tengah cari encik di dalam tadi kami nak bagi dia minum air tapi dia tolak dia nak encik sendiri yang bagi
Daniel: alhamdulillah
Semua yang berada kat situ semua lega sebab takde apa yang terjadi kat Fariz semua dapat menghembuskan nafas lega..
Doc: kalau takde pape lagi saya dengan yang lain keluar dulu ye kalau nak apa² panggil je kami kat bawah ok Asalamualaikum
Daniel: waalaikumussalam
Daniel tanpa tunggu lama dia dengan Mika terus masuk dan meluru ke arah Fariz..dia terus peluk Fariz erat air mata tak dapat di bendung lagi keluar menitik demi setitik keluar jatuh kena baju Fariz..
Daniel: sayang..hisk hisk.. alhamdulillah sayang dah sedar syukur alhamdulillah
Fariz turut menitikkan air mata dan dia balas pelukan Daniel..
Daniel: abang rindu sangat dengan sayang
Fariz: sayang pun rindu kat abang hisk..hisk
Daniel melihat muka Fariz dan dia tenung dengan lama..Fariz mengelap air mata Daniel menggunakan lengan baju Daniel terus cium bibir Fariz.. beberapa minit bercium Daniel melepaskan ciuman dan peluk buat kali ke2..
Fariz: Mika mana Mika
Mika yang mendengar suara mamanya yang memanggil terus berlari ke arah Daniel dengan Fariz dan naik atas kerusi dan terus peluk Fariz dengan kuat..air mata Mika pun tak dapat dibendung betapa rindunya dia dengan mama kesayangannya..
Mika: mama..hisk Ika indu mama hisk angan inggalkan ika ika nak mama hisk
Tersedu sedu Mika bercakap..
Fariz membalas pelukan Mika dan cium dahi Mika lama lepas pipi banyak kali dicium..
Fariz: mama pun rindu Mika mama janji mama takkan tinggalkan Mika lagi ye dah² jangan nangis (lap air mata) mama kat sini
Daniel terus memeluk Mika dengan Fariz dan cium dahi diorang..
Lama diorang berpelukan.. perasan rindu Fariz kat suami dan anaknya sangat dalam.. walaupun dia tak sedarkan diri tapi dia dapat rasa apa yang orang sekeliling dia rasa..
6 bodyguard hanya menyaksikan sebuah keluarga yang tengah melepaskan rindu antara satu sama lain.. menitik air mata diorang..Fariz yang perasan kehadiran orang yang rapat dengan dia mula menoleh dan pandang 6 bodyguard setianya..
Fariz: korang ber6 apa khabar
Tanya Fariz dengan senyuman yang manis dan tak lekang dari bibirnya..
Rafael: kitaorang alhamdulillah sihat tengku macam mana
Fariz: aku alhamdulillah sihat dah baik dah korang nangis ke
Jarang nampak bodyguard dia nangis bila tengok diorang nangis Fariz rasa lawak pulak yelah 6 bodyguard dia yang digeruni oleh beberapa gengster dan samseng muka garang je semua tiba² air mata keluar hahahahaha lagi² Rafael lagi lawak..
YOU ARE READING
CEO FAMILY
RomanceTengku Fariz Rizky seorang yang peramah dan baik manakala tengku Daniel adalah seorang yang sombong dan beku.. tengku Daniel mula menyukai tengah Fariz sejak terserempak di lif di sebuah syarikat Tengku Fariz.. Mika iaitu anak angkat kepada Tengku D...