65-END?

1.2K 40 8
                                    

Daniel Pov

Seminggu dah berlalu Sabtu haritu Fariz dah keluar hospital..so hari ni hari dimana mama dengan daddy cadang nak buat majlis..

Majlis buat kat hotel memang kaya betullah mama daddy ni hahahaha..Fariz tengah siap kat bilik aku sekarang tengah siapkan baby..Mika kat sebelah aku dari tadi dia dok main dengan adiknya..

Alhamdulillah baby tak kuat sangat meragam cuma kadang² pukul 2 3 pagi baby dah ada yang jaga sebab nak susu ataupun pampers dia penuh..aku 2 3 hari ni memang tak tidur sangatlah..tapi yang paling kuat meragam adiknya yang last yang lelaki tu.. aduhhh dia punya meragam tak tahan woo tapi takpelah redho jelah kan anak sendiri..

Lepas baby dah siap aku angkat diorang dan dukung memandangkan aku boleh dukung 2 je nasib ada cik Milah so dia angkat satu..rumah aku ni ada lif so kitaorang turun guna lif je rasa menyesal pulak beli rumah besar² ni tangga pun tinggai hahaha..

Sampai kat bawah kitaorang berjalan ke ruang tamu dan duduk kat sofa sementara nak tunggu Fariz turun.. bodyguard semua dah bersedia kat luar..mama kali ni dia jemput ramai lebih 3000 orang..pelajar universiti teknologi Malaysia pun dijemput sekali daddy sponsor 8 buah bas untuk diorang datang hotel untuk majlis nanti..

Tunggu punya tunggu akhirnya aku dengar orang turun dari tangga dan menuju ke bawah..bila dia muncul je kat ruang tamu terus aku tergamam.. fulamak dah langsing kurus macam dulu ..terus aku berdiri dan berjalan kearah si dia..aku peluk pinggang dia dan rapat ke badan aku..aku boleh cium wangian perfume strawberi seluruh leher dan badannya..

Aku tak tunggu lama terus cium leher dia..aku pandang dia..dia pandang aku..dia pakai baju ni..

Dia pakai yang kanan aku pakai yang kiri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia pakai yang kanan aku pakai yang kiri..aku tengok setiap inci badan dia..dan pakaian dia...

Fariz: kenapa abang pandang sayang macam tu

Aku: You know you're so beautiful baby

Fariz:(blushing) thanks wow nak berbahasa Inggeris pulak ok..You are so handsome my husband

Aku: thanks sayang so dah ready jom gerak

Fariz: jom

Aku dengan Fariz keluar dari rumah dan masuk dalam kereta cik Milah satu kereta dengan aku.. Azlif pun dijemput aku dah suruh bodyguard aku pi ambil dia kat rumah dan bawak kat majlis nanti.. kereta keluar dari pintu gerbang dan turun ke bawah.. sampai kat bawah kereta terus masuk jalan besar dan terus ke destinasi.. hotelnya kat KL..

1 jam kemudian

Kereta masuk ke satu bangunan dan parking kereta.. semua bodyguard keluar dan berbaris kiri dan kanan kereta aku.. sorang bodyguard buka pintu aku dengan Fariz.. kitaorang keluar je terus berjalan masuk ke pintu utama.. majlisnya pukul 10 tapi orang dah start datang dari pukul 9:30..aku Fariz dengan cik Milah berjalan ke ruang menunggu dan masuk..aku dengan Fariz ambik tempat dan duduk..

CEO FAMILYWhere stories live. Discover now