40

919 45 3
                                    

Tengku Daniel pov

Aku: sayang dah siap ke belum

Fariz: jap sikit je lagi

Aku: ok

Hari ni kitaorang kena pi klinik nak buat check up bulanan Fariz..Mika dah lama dah siap ni tinggal tunggu tu Princess tak siap² lagi..appointment nye pukul 11 sekarang baru pukul 10 saje nak pi awal..

10 minit kemudian

Fariz: dah jom

Aku melihat penampilan dia hari ni lain macam.. selalunya dia pakai baju kecik je sekarang kena pakai baju besar aku rasa saiz aku ni baju yang dia pakai sekarang hahahahah comel..dahlah badan tu kecik alahai bini siapalah ni..

Aku mengangkat mika dan mendukungnya bawak keluar..lepas semua suis dah tutup kitaorang bergerak masuk dalam lif dan sampai di tempat parking..aku semalam baru call bodyguard aku suruh bawak kereta kegemaran aku so hari ni aku bawak kereta kegemaran aku..mesti korang tertanya tanya Fariz takkan takde kereta kan sebab setiap episod mesti pakai kereta aku ni aku nak bagitau dia sebenarnya ada kereta bukan 1 tapi 4 antara kereta yang dia ada BMW, Mercedes, Porche dengan Nissan Almera..dan persoalan nye sekarang kenapa tak pakai?..

Ok macam ni aku yang tak bagi dia drive sebab bahaya dan lagi satu jimat minyak..Yes ala yang sejujurnya aku memang tak bagi dia bawak kereta sendiri tanpa ada aku ha itu penting..ok lepas masuk dalam kereta aku iaitu jenama Lamborghini aku terus start enjin dan pecut pi klinik.. kereta Lamborghini aku warna kuning salah satu dari 6 warna kegemaran aku..

 kereta Lamborghini aku warna kuning salah satu dari 6 warna kegemaran aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku ada 2 kereta Lamborghini satu macam kat atas ni satu lagi macam ni..tapi kat rumah lah..

tapi kat rumah lah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

30 minit kemudian..

Sampai kat klinik aku terus parking kereta dan keluar..lepas Fariz dengan Mika dah turun baru kitaorang bertiga masuk dalam klinik..aku ke kaunter dan bagitau kat doctor yang jaga kaunter tu aku cakap yang Fariz ada appointment hari ni so doctor tu suruh tunggu kejap dia pi panggilkan doctor yang bertugas.. beberapa minit kemudian doctor yang rawat Fariz haritu muncul dan bersalam dengan aku Fariz dan Mika..

CEO FAMILYWhere stories live. Discover now