Tengku Daniel pov
Aku bangun macam biasa mula² mandi lepastu pi dapur dan buat sarapan..aku sebenarnya tak sabar beli baju pengantin sebenarnya hehehe..dah berapa kali aku asyik tak fokus buat kerja sebab fikir pasal hari nilah..Yes macam yang penulis menulis hari ni hari Sabtu dan hari Sabtu kitaorang bercadang nak beli baju untuk weeding kitaorang nanti..
Selepas aku masak sarapan dan hidang tepat pada waktunya Fariz dengan mika di depan pintu dapur..dia duduk di depan aku dan aku menghidangkan makanan untuk dia dan Mika..
Selepas makan dan basuh pinggan apa semua..aku mandi lagi sekali dan keluar dengan pakaian yang boleh dikatakan smart bagi aku lah.. lepastu Mika dengan Fariz pulak mandi dan bersiap..
Selepas kunci pintu dan hidupan sistem keselamatan kitaorang terus ke dalam lif dan sampai di tempat parking..aku menekan kunci kereta dan lock kereta di buka..Fariz duduk di sebelah aku macam biasa dan di ribanya Mika..
Skip Mid Valley Megamall..
Selepas parking aku mengeluarkan stroller di bonet dan pasang..Mika diletakkan di dalam stroller dan kitaorang berjalan masuk ke dalam pintu utama mall..
Kitaorang masuk ke kedai pertama iaitu kedai Bos Hugo..boleh tahan kedai ni..Kitorang masuk ke dalam kedai dan disambut baik dengan pekerja kedai..aku hanya mengikut Fariz membelek-belek satu persatu baju..
Aku: sayang kita nak pakai baju warna apa
Fariz: betul jugak kan weeding kita warna apa
Aku: tah.. manalah abang tau jap abang call mama
Fariz: (angguk)
15 minit kemudian..
Aku: sayang mama cakap weeding kita warna putih
Fariz: ouhhh..ok kalau macam tu ehmmmm apa kata kita pilih warna biru ataupun hitam or merah...
Aku: wow..wow..sayang calm down ok satu²
Fariz:ok²
Selepas kitaorang berbincang nak pilih warna apa so kitaorang muktamadkan dan kitaorang pilih baju warna biru pekat..ni bajunya..
YOU ARE READING
CEO FAMILY
RomanceTengku Fariz Rizky seorang yang peramah dan baik manakala tengku Daniel adalah seorang yang sombong dan beku.. tengku Daniel mula menyukai tengah Fariz sejak terserempak di lif di sebuah syarikat Tengku Fariz.. Mika iaitu anak angkat kepada Tengku D...