Herkes geniş lavaboya adımlarken, "Evet, sabah geldiğimizde yapmamız gereken şeyleri kim söylemek ister?" diye sormuştu güzel kız.
Taeyong yöneltilen soruyla dudaklarını birbirine bastırırken, Yeri'nin rahatsız edici bir ifadeyle ışıldayan gözleri Taeyong'u buldu.
"Taeyong, sen söylemek ister misin?" diye sordu hafif alaycı bir tonda.
Taeyong kararsızca etrafına bakındı.
"Şey... temizlik mi?"
Yeri göz devirdi.
Diğerleri bıyık altından gülerken, "Fırçaları yıkamak, zemini, makyaj masalarını silmek, lavaboları temizlemek ve makyaj temizleme ürünlerini hazırlamak." demişti Jungwoo burnunu havaya kaldırırken.
Yeri gülümsedi.
"Evet."
Delici bakışları Taeyong'u buldu.
"İşte bu yüzden hiçbir şey bilmeyen kişileri işe almak sinir bozucu."
Taeyong dişlerini sıktı öfkeyle. Bunlardan gerçekten çekeceği vardı fakat daha ilk günden sorun yaşamak istemiyordu bu yüzden sessiz kaldı.
Bir diğer durakları vip odaları idi.
"Buraya her türlü ünlü kişi gelebilir. Oyuncular, idoller, mankenler, youtuberlar ve hatta politika insanları bile... burada duyduğunuz hiçbir şeyi dışarıya çıkarmıyorsunuz ve kimse hakkında dedikodu yapmıyorsunuz anlaşıldı mı?"
Herkes onaylarken Yeri adımını dışarıya yöneltti.
"Şimdi herkes olduğu takıma geçsin ve gün başlasın birazdan müşteriler gelmeye başlar."
Herkes çalışma alanlarına geçerken Taeyong'un gözü Yuta ya da Doyoung'u arıyordu.
"Taeyong gel."
Doyoung hızlıca yanından geçerken Taeyong aceleyle onu takip etmeye başladı.
"Biz vip müşterilere bakıyoruz, bay Jung meşgul olduğu için yalnızca vip müşterilerini karşılayabiliyor ve biz de ona yardımcı oluyoruz."
Taeyong dudaklarının arasından küçük bir küfür savurdu. Gerçekten ola ola Jaehyun'un takımında mı olmuştu... O gıcık herif kesin bilerek onu takımına almıştı Taeyong'u daha kolay sinir etmek ve buradan çabucak kovabilmek için!
"Şimdi bu vip listesini ezberle ve bir bak bakalım ilk müşterimiz kimmiş."
Taeyong eline tutuşturulan listeye baktı şaşkınca.
"Burada 50'den fazla isim var bunları nasıl ezberlerim?"
"Yaparsın sen, şimdi asansörün yanına git, müşterimizi güler yüzle karşıla ve onu odaya al ben hemen geliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rose quartz // jaeyong
FanfictionYüklü miktarda borcu olan Taeyong, rose quartz isimli güzellik merkezinde işe başlar çünkü borcunu ödeyebilmesi ve hayatının bağışlanabilmesi için rose quartz'un yeni çıkaracağı güzellik ürünlerinin formüllerini çalması gerekmektedir. #1 jaeyong ©j...