1.8~ 🌹

483 70 25
                                    

Taeyong yeniden rose quartz da olduğu için heyecanlı fakat bir o kadar da mutlu hissediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taeyong yeniden rose quartz da olduğu için heyecanlı fakat bir o kadar da mutlu hissediyordu. Daha 2 gün olmasına rağmen buraya ve bu maratona çoktan alışmıştı bile.

"Hyung!"

Asansörden çıkan Mark neşeli bir gülüşle Taeyong'a sarılırken, Taeyong şaşkınca duraksadı.

"Seni çok özledim."

Taeyong şaşkınca baktı neşeli gence.

"Bak suratım düzeldi, Jaehyun hyung artık makyaj yapabileceğimizi söyledi."

Taeyong gülümsedi gözleri samimi bir ışıkla parıldarken.

"Çok sevindim."

"Hepsi senin sayende hyung."

"Hadi makyaja geçelim o halde."

Taeyong Mark'a vip odasına kadar eşlik etmiş ve bu defa hiçbir hata yapmadan temel cilt bakımını tamamlamıştı.

"Temel bakım bitti mi?"

Jaehyun odaya adımladı.

Taeyong usulca onaylarken bakışlarını kaçırdı, hâlâ dünkü yaptığı şey için utanıyordu.

Jaehyun bu tatlı utanmayı fark ettiğinde hafif bir tebessüm verdi.

"Taeyong sen de diğer çalışanlara katılıp toplantı salonuna geçebilirsin ben Mark'ın makyajını yapıp geliyorum."

Taeyong başını salladı usulca, odadan çıkmadan önce kendisine gülümseyen Mark'a sıcak bir gülümseme vermesi Jaehyun'un gözünden kaçmamıştı ve bu içinde oluşan ufak hareketlilik de neydi?

 ⸻ ♡ ⸻

Herkes toplantı salonunda toplanmış merakla duyacakları şey için beklerken, "Yuta..." diye sordu Taeyong, "Bay Jung'un kısa bir süre sonra kendi makyaj ürünlerini çıkaracağı doğru mu?"

Yuta tek kaşını kaldırdı sorar tarzda.

"Sen nereden biliyorsun?"

"Imm şey çalışanlar konuşurken duydum."

Yuta kafasını salladı.

"Evet, 1 aydan daha kısa bir süre kaldı. Ürünler çoktan hazır Seoul'ün dışındaki bir laboratuvar da tutuluyorlar."

Taeyong yutkundu.

"Laboratuvar mı, peki nasıl ürünler yani krem falan gibi mi?"

"Cilt losyonu ve parfüm. Parfüm bay Jung'un kendi tarifi."

Ah... Taeyong'un kalbi bir anlık bir ağrıyla sarsıldı, berbat hissediyordu.

"Kendi tarifi mi, bunları yazdığı bir defteri falan olsa gerek değil mi?"

rose quartz // jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin