"Taeyong??"
Genç adam nihayet sevgilisinin aramalarına yanıt verdiğinde, Jaehyun endişeden öleceğini sandı.
"Neden cevap vermiyorsun kaç saattir seni arıyorum?"
Taeyong cevap vermek için birkaç saniye bekletti telefonun arkasındaki sevgilisini.
"Üzgünüm Jaehyun, müsait olamadım."
"İyi misin peki, bir sorun yok değil mi?"
Taeyong, "Keşke..." diye düşündü. "Keşke içten bir şekilde bir sorun yok diyebilseydim."
"Sorun yok, iyiyim. Eve ne zaman geçersin yanına gelmek istiyorum?"
"Hemen geçiyorum."
"Peki geliyorum ben de."
Teefonu kulağından çekerek kapattı ve sıkıntılı bir nefes verdi. İçi öylesine sıkılıyordu ki, göğüs kafesi patlayacak gibiydi. Kalbindeki mutsuzluk artık ağır geliyordu göğsüne.
"Ben gidiyorum Ten, bu akşam bir yolunu bulup bir şeyler yapacağım."
Ten kendini çok kötü hissediyordu fakat arkadaşını bu konuda desteklemekten başka bir şey gelmiyordu elinden.
"Tamam ben sana ara ara mesaj atarım tamam mı, dikkatli ol."
Taeyong kafa salladı oturduğu yerden kalkarken.
Kapıya doğru ilerlerken ayakları gerisin geri gidiyordu sanki. Jaehyun'u görmek istemiyordu, onun yüzüne nasıl bakacaktı bilmiyordu...
⸻ ♡ ⸻
Taeyong dairenin zilini çaldı omuzlarını dikleştirirken. Jaehyun eve coktan gelmiş olmalıydı.
Kapı birkaç saniye sonra usulca aralandığında Jaehyun'un gülümseyen gözleri görüş alanına girdi genç adamın.
"Sevgilim hoş geldin."
Jaehyun özlediği sevgilisine sarıldı. Taeyong usulca sarmıştı kollarını Jaehyun'a. O an o kadar üzgün hissediyordu ki, bir an başını sevgilisinin omzuna gömdü. Sonsuza kadar orada yaşamak istiyordu, hiçbir şey düşünmeden onun kokusunu soluyarak hayallere dalmak ve onun yumuşak dokunuşlarını üzerinde hissetmek...
Jaehyun kollarını sevgilisinden ayırmış onu içeri doğru çekiştirirken, "Pizza aldım." demişti neşeli bir sesle. "Pizza seviyorsun değil mi?"
Taeyong gülümsedi. "Seviyorum."
Taeyong mutlu görünmeye çalışıyordu fakat gözlerindeki o parıltı kaybolmuştu bu yüzden Jaehyun ortada bir şeyler döndüğünün farkındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rose quartz // jaeyong
FanfictionYüklü miktarda borcu olan Taeyong, rose quartz isimli güzellik merkezinde işe başlar çünkü borcunu ödeyebilmesi ve hayatının bağışlanabilmesi için rose quartz'un yeni çıkaracağı güzellik ürünlerinin formüllerini çalması gerekmektedir. #1 jaeyong ©j...