1.2~ 🌹

482 68 33
                                    

Taeyong derin bir nefes alırken boğazındaki yakıcı hissi geçirmeyi umut ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taeyong derin bir nefes alırken boğazındaki yakıcı hissi geçirmeyi umut ediyordu.

Usul adımlar eşliğinde merkezden ayrılmış, onu evine götürecek otobüse binmişti üzgünce. Başını cama yaslarken gözünden düşen yaşı sildi hızlıca.

Jaehyun'un söylediği şeyler beyninin her bir köşesine çakılmış Taeyong'u rahatsız ediyordu dakikalardır. Ondan her seferinde böyle şeyler duymak canını yakıyordu işte...

Düşünceler eşliğinde geçen yolculuğun ardından eve girdiğinde kendini hızlıca yatağına bırakmıştı.

"Taeyong?"

Ten arkadaşının bu saatte neden evde olduğunu merak ediyor olsa gerekti.

"Burada ne yapıyorsun?"

Taeyong suratını yastığına bastırırken ağlama dürtüsüyle doluydu fakat aniden aklına gelen fikirle başını hızlıca yastığından kaldırdı.

"Bir dakika?"

Hızlıca yataktan kalktı ve mutfağa adımladı. Dolapları karıştırırken, "Ne yapıyorsun?" diye sormuştu Ten merakla.

"Daha sonra açıklayacağım söz, şimdi gitmem gerek."

Taeyong Ten'i arkasında bırakarak hızlıca evden tekrar çıkarken hedefinde rose quartz vardı.

Merkeze tekrar girdiğinde acele ile Yuta'yı buldu.

"Taeyong sen gitmemiş miydin?"

Taeyong soluklandı.

"Gittim fakat geri geldim her neyse ben bir şey öğrenmek istiyorum."

Yuta'nın kaşları havalandı.

"Neymiş?"

"Mark Lee'nin adresi."

Yuta'nın kaşları çatıldı bu defa.

"Adresi mi neden?"

"Lütfen, çok önemli."

Yuta kafasını iki yana salladı.

"Olmaz müşterilerimizin bilgilerini paylaşamayız kimseyle hele de bir idolün bilgilerini."

Taeyong dudaklarını büzdü.

"Fakat çok önemli, yarınki çekim için. Sen de istemez misin her şey çabucak düzelsin?"

Yuta kararsızca Taeyong'u süzdü.

"Bunu halledebilir misin?"

Taeyong hızla kafasını salladı.

"En azından deneyebilirim. Lütfen, hiçbir şey yapmadan beklemek istemiyorum bu benim hatamdı biliyorsun."

Yuta derin bir nefes verdi önce, sonrada eliyle bekle işareti yaptıktan sonra bir iki dakika ayrılmıştı Taeyong'un yanından.

Geri döndüğünde elinde küçük bir not kağıdı tutuyordu.

rose quartz // jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin