0.9~🌹

485 75 13
                                    

Taeyong soyunma odasındaki aynadan kendine baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taeyong soyunma odasındaki aynadan kendine baktı. Üzerinde rose quartz çalışanlarının giydiği beyaz gömlek ve siyah pantolon vardı, gömleğinin üzerinde ise isminin yazılı olduğu bir yaka kartı.

Gülümsedi. Buraya çalışmak için gelmemişti fakat ilk defa kendini bir yere ait hissetti ve içi sıcaklıkla doldu.

Aynanın önünden ayrılırken kendi kıyafetlerini çantasına tıkıştırmış ve kendisine ayrılan dolaba kilitlemişti. Soyunma odasından çıktığında o da diğer çalışanlar gibi bekleme salonuna girdi.

Makyaj bölümünde yaklaşık 15 çalışan vardı ve hepsi üçerli veya dörderli gruplar halinde çalışıyorlardı. Taeyong heyecanlı hissetti acaba o kimin takımında olacak ve hangi bölüme bakacaktı?

"Günaydın arkadaşlar."

Düşünceleri içeri giren Jaehyun ile dağıldı. Jaehyun'un yanında ise ortağı olduğunu bildiği adam vardı. Taeyong onun isminin Taeil olduğunu hatırlıyordu, bildiği kadarı ile Taeil makyaj işini Jaehyun'a bırakmış kendisi şirket meseleleri ile ilgileniyordu.

"Evet, rose quartz da yeni bir dönem başlıyor. Gün geçtikçe çalışmalarımız daha çok ilgi görüyor ve daha fazla kişiyi kendine çekiyor. Bu süreçte hâlâ elinizden geleni yapmanızı istiyorum."

Ne kadar da kibar diye düşündü Taeyong. Sabah kendisine söylediği şeylerden sonra ne kadar da nazikti.

"İsterseniz aramıza yeni katılan arkadaşlar kendilerini tanıtsınlar."

Taeyong yutkundu, istemsizce heyecanlanmıştı.

"Merhaba ben Kim Jungwoo..." demişti bir çocuk parlak gülümsemesini herkese gösterirken, "Seoul üniversitesi makyaj bölümü mezunuyum umarım iyi anlaşırız."

Herkes Jungwoo'ya gülümserken bir diğer çocuk bir adım öne çıktı.

"Merhaba ben Lee Donghyuck ben de Yonsei üniversitesi güzellik bölümünden mezunum, tanıştığımıza memnun oldum."

Diğer iki kişide kendilerini tanıttığında sıra Taeyong'a geçti.

"Merhaba ben Lee Taeyong umarım iyi anlaşırız."

Herkes dudakları arasından bir şeyler mırıldanırken Taeyong hiç kimsenin kendisinden haz etmediğinin farkındaydı.

"Evet şimdi..." Jaehyun iki çalışana bakarak, "Haneul ve Yeri siz takımınızda olmasını istediğiniz iki kişiyi seçebilirsiniz." demişti gülümserken.

Yeri denilen kız heyecanlı bir ifadeyle, "Biz Jungwoo ve Hyuck'u seçiyoruz." diyerek gülümsedi.

Bir diğer asistanlardan biri de, "Biz de Miyeon ve Ra Na'yı seçiyoruz." dediğinde, Taeyong bir kez daha emin oldu. Kimse ondan haz etmiyordu.

Jaehyun bakışlarını üzgün gencin üzerinde dolaştırdı.

"Yuta..."

Yuta denilen çocuk meraklı bakışlarını Jaehyun'a dikmişti.

"Sen ve Doyoung Taeyong ile çalışın."

Taeyong'un şaşkın bakışları Yuta ve Doyoung'un üzerinde dolaşırken, "Şimdi önemli bir şey daha söylemem gerek." demişti Jaehyun.

"Double x i biliyorsunuz. Dünyaca ünlü bu dergi kapağında bizim çalışmalarımızdan biri olabilir dersem ne derdiniz?"

Bir anlık oluşan uğultu Taeyong'a hiçbir şey ifade etmemişti. Double x in ne olduğunu bile bilmiyordu ki.

Herkes onun aksine mutlu olurken o tepkisiz kalmayı seçti.

Jaehyun gülümsedi bu görüntüye.

"Biliyorum bu çok heyecan verici. Çekimler 2 gün sonra yapılacak, modelimiz hepinizin de yakından tanıdığı Mark Lee. Fakat karşımızda bir rakip var, sky beauty bizim güçlü bir rakibimiz çekimi onlara kaptırmak istemeyiz değil mi, bu yüzden elimizden geleni yapalım."

Tanrım... Taeyong hiçbir şey anlamıyordu. Sky beauty neresiydi ve Mark Lee de kimdi?

Taeyong düşünceleri arasında kaybolmuşken, "Şimdi arkadaşlarınıza yardımcı olun..." demişti Jaehyun salondan çıkmadan önce. "Kolay gelsin herkese."

Taeyong çekingen bakışları eşliğinde olduğu yerde kalırken Yuta adımlamıştı yanına.

"Şimdi Haneul ve Yeri ile merkezi dolaşıp ortamı tanıyacaksın sonrada biz sana teknik şeyleri göstereceğiz tamam mı?"

Taeyong usulca kafa salladı ve diğerlerinin yanına adımladı.

"Bizi takip edin." demişti Yeri denilen kız saçlarını havalı bir şekilde sallarken.

Taeyong diğerleri ile birlikte ikilinin peşine takılırken derin bir nefes aldı.  Burada geçireceği günlerin hiç de kolay olmayacağına emin olmuştu bir kez daha. Onun acilen şu saçma formülleri bulup buradan kurtulması gerekiyordu.


⸻ ♡ ⸻

⸻ ♡ ⸻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
rose quartz // jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin