Taeyong gergince aynadan gözüken yansımasına baktı. Surat ifadesi, hâlâ çok şaşkın ve bir o kadarda gergin olduğunu gösteriyordu.
Yuta Taeyong'un temel cilt makyajını tamamladığında Jaehyun adımlamıştı yanlarına elinde tuttuğu renkli paleti ile.
Taeyong'un bakışları aynadan Jaehyun'un bakışlarına kaydığında onun suratında gördüğü ifade canını sıkmıştı. Jaehyun hiç memnun gözükmüyordu, belkide Taeyong'un onun makyajına layık olmadığını düşünüyordu kim bilir?
"Efendim Mark'a seçtiğimiz konseptler üzerinden mi gideceğiz?"
Yuta sorduğunda Jaehyun kararsızca duraladı. Bakışları aynadan Taeyong'un suratını inceledi birkaç saniye.
"Hayır, yeni bir şeyler düşünüyorum Taeyong için daha soft bir şeyler."
Taeyong derin bir nefes aldı gerginliğini atmak ister gibi. Elleri titriyordu, Jaehyun'un ona makyaj yapacak olması onu heyecanlandırıyordu aynı zamanda.
"Pembe renk Taeyong'un rengi, göz kenarına ve dudaklarının üstüne minik pembe çiçekler ve sarı saçlarına kondurabileceğimiz bir sakura çiçeği hemen ayarlamanızı istiyorum. Aynı zamanda onu soft ve masum gösterecek bir kıyafete ihtiyacımız var, kolları ya da yakası transparan beyaz bir gömlek olabilir. Abartılı bir konseptimiz olmayacak, hafif ve sevimli.
Yuta hızlıca onayladı ve Doyoung ile birlikte Jaehyun'un istediğini yapmak için oradan ayrıldı.
Jaehyun bir süre Taeyong'un sarı saçlarına baktı sonrada parmaklarını altın sarısı saçlara daldırdı.
Taeyong yutkundu, ince uzun parmaklar saç diplerinde dolaşırken mayışmış gibi hissediyordu.
"Saçların güzel, sevimli ufak bukleler yapabiliriz hafif kıvırcık bir hava katarız ve pembe çiçek ile uyum sağlar."
Elindeki palete istediği makyaj boyalarını dökerken, Taeyong pür dikkat izliyordu Jaehyun'un hareketlerini.
"Gözlerini kapat."
Taeyong istenileni yaptı ve heyecanla kapattı gözlerini.
Jaehyun ilk olarak pembe bir far ile başladı, pembe hafif simli farı güzelce uyguladı modelinin göz kapaklarına.
Daha sonra fırçasını ustaca boyaya daldırdı ve yeterli miktarda boya aldıktan sonra Taeyong'un göz kenarına ve dudaklarının tam ortasına pembe noktalar kondurdu. Daha sonra açık pembe boya ile, kondurduğu ufak noktaların kenarlarına yapraklar çizdi ve ufak sakura çiçeklerinin oluşmasına izin verdi. Taeyong dudaklarını birleştirdiğinde sakura çiçeği bir bütün oluyordu. Göz kenarındaki çiçek ise pembe ışıltılı farı ile uyum sağlamıştı. Yanaklarına ise hafif güneş yanığı tadında bir kızarıklık eklemiş ve onu biraz parlatmıştı."Efendim, istediğiniz seyler."
Yuta ve Doyoung ellerindeki torbalar ile içeri adımlamışlardı o sırada.
Taeyong göz kapaklarını araladığında aynada gördüğü görüntü onu gülümsetti, gerçektende çok soft ve sevimli görünüyordu. Jaehyun gerçekten bir makyaj sanatçısıydı, ona neyin yakışacağını çok iyi biliyordu.
Taeyong aynadaki görüntüsüne dalmışken, sarı saçları tekrar Jaehyun'un parmakları tarafından esir alınmıştı.
"Saçları tatlı bir kıvırcık olsun istiyorum, onun suratına yakışacak türden ve rengi ortaya çıkmalı. Sonrada kıyafetlerini giysin böylece ilk çekimi yapabiliriz."
Yuta kafa salladı ve saçtan sorumlu ekibi getirmek için makyaj odasından çıktı.
Jaehyun bir süre daha süzdü Taeyong'u. Onun sevimli olduğunu düşünüyordu, makyajı ise masum yanını ortaya çıkarmıştı. Bakışları altın sarısı saçlarına kaydığında ise parmaklarının tekrar onların üzerinde gezinmesini isteyen bir dürtü vardı içinde...
⸻ ♡ ⸻
makyaj detayini salladim lutfen seyapmayin 🕴🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rose quartz // jaeyong
أدب الهواةYüklü miktarda borcu olan Taeyong, rose quartz isimli güzellik merkezinde işe başlar çünkü borcunu ödeyebilmesi ve hayatının bağışlanabilmesi için rose quartz'un yeni çıkaracağı güzellik ürünlerinin formüllerini çalması gerekmektedir. #1 jaeyong ©j...