1.3~ 🌹

442 68 22
                                    

Taeyong duyduğu kapı açılma sesi eşliğinde gözlerini araladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taeyong duyduğu kapı açılma sesi eşliğinde gözlerini araladı. Başını koyduğu yataktan kaldırırken, "Gece boyunca bu halde miydin?" diye sormuştu Mark'ın menajeri şaşkın bir ifadeyle.

Taeyong buğulu gözlerini kırpıştırdı ve esnedi elinde tuttuğu buz torbasını bırakırken.

"Suratına buz uyguluyordum uyuyakalmışım."

Adam kafasını salladı usulca.

"Mark'ın uyanması gerek, bay Jung setin hazırlıklarını çoktan başlatmıştır. Umarım her şey planladığımız gibi gider."

Taeyong sıkıntılı bir nefes verdi. Mark'ın suratı dünkünden daha iyi durumdaydı fakat hâlâ kızarıklar mevcuttu bu yüzden Taeyong emin olamıyordu. Jaehyun bu şekilde makyaj yapmayı kabul edecek miydi bilmiyorlardı.

"Umarım..."

"10 dakika içinde Mark'ı uyandır ve hazırlansın çıkmamız gerek."

⸻ ♡ ⸻

"Hyung bak suratıma."

Mark özel minibüsünden inerken kendilerini bekleyen Jaehyun'a doğru adımladı neşeli bir tavırla.

"İyileşmiş değil mi?"

Jaehyun kaşlarını çattı Mark'ın suratını incelerken.

"İyileşmemiş, dünkünden daha iyi olsada bu halde makyaj yapamam."

Mark'ın suratındaki neşe solarken, Taeyong'un omuzları düştü. Hayal kırıklığıyla dolmuştu bir anda.

"Taeyong hyung tüm gece uğraşmıştı..."

Mark üzgünce söylenirken Jaehyun'un bakışları Taeyong'u buldu.

Taeyong üzerinde hissettiği delici bakışlar ile çivilenmişti olduğu yere. Başını yerden kaldırmadı, suçluluk duygusu hâlâ vücudunun her yerindeydi ve bu his gittikçe büyüyordu.

"Jaehyun?"

O sırada Taeil adımlamıştı yanlarına, suratında sıkıntılı bir ifade vardı.

"Ne durumdayız?"

Jaehyun olumsuzca salladı başını iki yana.

"Çekiliyoruz."

Taeil'in kaşları çatıldı.

"Saçmalıyorsun, double x den bu kadar kolay vazgeçemezsin o dergide çıkmak senin hayalin."

"Ne yapabilirim hyung, modelimiz bu haldeyken ne yapabilirim?"

Taeyong'un boğazına bir yumru oturmuştu o an.

"Ne yani?" diye sordu Taeil öfkeyle, "Sky beautye çekimi ellerinle teslim mi edeceksin?"

"Bu saatten sonra yeni bir model bulamayız hyung."

Jaehyun gitmek icin yeltenmişti ki, "Neden..." diye sordu Taeil onu durdururken, "Neden yeni bir yüz denemiyoruz?"

Jaehyun'un kaşları çatılırken bakışları Taeil'in bakışlarını takip etti.

"Ne demek istiyorsun?"

Taeil gülümserken Taeyong kaşlarını çattı, bu adam neden ona öyle bakıyordu?

"Taeyong yeni modelimiz olabilir, cildi sağlıklı ve güzel duruyor makyajını kaldıracağından eminim."

Taeyong duyduğu ile şok olurken bakışları Jaehyun'a kaydı.

Jaehyun düşünceli bir surat ifadesi eşliğinde Taeyong'u süzdü birkaç saniye.

"O bir model değil."

"Ne olmuş yani? İlla ünlü birini mi çıkarmamız gerekiyor, böyle bir kural mı var?"

Jaehyun emin olamıyordu, Taeyong'un cildi gerçekten güzeldi. Makyajını her şekilde taşırdı ve surat yapısı model olmak için uygundu fakat Jaehyun kararsızdı. Usulca adımladı Taeyong'un yanına, bir süre duraksamış sonrada parmaklarını Taeyong'un tenine dokundurmuştu.

Taeyong ise minik çenesi teklifsiz bir şekilde kavrandığında heyecandan ölecek gibi hissediyordu. Jaehyun'un sıcak parmakları suratının herbir köşesinde dolaşmış, delici gözleri herbir santimini süzmüştü.

"Yuta..."

Taeyong stresle,  Jaehyun'un dudakları arasından dökülecek cümleyi bekledi.

"Taeyong'un temel makyajını yapın, hemen."

Taeyong yutkundu, bakışları duyduğu şeyle şokla aralanırken hiçbir tepki verememiş, öylece kalakalmıştı. Suratı gerginlikten bembeyaz kesilmiş düşünmeyi unutmuştu bir an, beyni durmuş gibiydi.

"Hyung?"

Mark usulca yanaşmıştı şaşkın gencin yanına.

"İyi misin?"


⸻ ♡ ⸻

⸻ ♡ ⸻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
rose quartz // jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin