2.7~ 🌹

467 58 25
                                    

"Sakın partiye böyle gidiyorum deme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sakın partiye böyle gidiyorum deme."

Ten abartılı bir biçimde suratını buruşturdu arkadaşının beyaz kazak + kot kombinine bakarken.

Taeyong kıyafetlerine baktı, anlam verememişti.

"Neden, kötü mü?"

Ten göz devirdi ve Taeyong'u omuzlarından ittirerek kendi odasına soktu. Dolabının kapağını açmış, asılı duran gömleklerinde gezdirmişti gözlerini.

"Hmm, bu güzel."

Kırmızı, yakası dantelli ipek bir gömlek ve siyah, bacakları tamamen saran yırtık bir kot çıkardı.

"Tut şunları."

Dolabının altında sıralı duran kutulardan mavi olanı almış ve daha hiç giymediği süet, ucu sivri botlarını çıkarmıştı.

"Ah bebeklerim daha sizi hiç giyemedim bile..."

Dudaklarını büzdü fakat arkadaşı için değerdi.

"Şimdi bunları giy daha sonra saçlarını yapacağız."

Ten Taeyong'un konuşmasına fırsat vermeden çıkmıştı odadan.

Taeyong elinde tuttuğu kıyafetlere bakarken yutkundu, bunlar olur muydu sahiden?

Hiç vakit kaybetmeden Ten'in verdiği parçaları üzerine geçirdi.

"Ten ben giyindim..."

Ten Taeyong'un sesiyle hızlıca içeri daldı ve suratına muzip bir gülüş yerleştirdi.

"Harika."

Taeyong'u hemen makyaj masasına oturttu ve cekmecesinden saç maşasını çıkardı. Jaehyun'un kapak çekimi için yaptığı kıvırcık buklelerden yapmak istiyordu, o saç şekli Taeyong'u hem sevimli hem de seksi gösteriyordu. Jaehyun'un bayılacağı kesindi.

Hiç vakit kaybetmeden Taeyong'un saçlarını yapmış ve hafif bir makyajla Taeyong'u tamamen hazırlamıştı gece için. Gururlu bir ressam gibi çıkardığı esere baktı ve gururla omuzlarını dikleştirdi.

"Mükemmel oldun."

Taeyong boy aynasına döndü ve gördüğü görüntü karşısında yutkundu, kırmızı gömlek fazla iddalı durmuştu, pantolon ise tüm hatlarını belli ediyordu.

"Ah Ten bu fazla olmamış mı?"

"Saçmalama, herkes bayılacak sana bu gece."

Arkadaşının mızıldanmasını görmezden gelerek onu odadan çıkardı.

"Saat neredeyse 7 Jaehyun gelir birazdan."

Askılıkta duran siyah kabanını uzattı Taeyong'a.

"Hadi giy şunu."

rose quartz // jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin