3.4~ 🌹

479 58 12
                                    

Taeyong esneyerek gözlerini araladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taeyong esneyerek gözlerini araladı. O kadar hafiflemiş hissediyordu ki vücudu sanki bir tüy kadar hafifti. Vücudunun bazı noktalarında hafif tatlı ağrılar mevcuttu fakat asla rahatsız etmiyordu genç adamı. Taeyong'un aklına dün gece yaşadığı şey geldiğinde istemsizce utandı.

"Günaydın."

Gözleri, yanında uzanmış kendisini izleyen yakışıklı adama kaydı. Utanması daha da artarken yanaklarının kızardığını hissedebiliyordu.

"Nasıl hissediyorsun?"

Jaehyun uzandığı yerden doğruldu ve Taeyong'un üzerine eğildi. Işıldayan gözleri istekle sarışının vücudunda geziniyordu.

Taeyong yutkunarak suratını elleri arasına aldı.

"Utanıyorum."

Jaehyun sırıttı ve sevgilisinin ellerini suratından çekti.

"Utanma."

Taeyong'un utangaç bakışları Jaehyun'un suratında dolaştı. Onun dün gece bedenine yaşattığı şeyler film şeridi gibi geçiyordu gözlerinin önünden.

"Benden utanma Taeyong, ben seni her şeyinle görmek tanımak istiyorum."

Taeyong'un boğazına bir yumru yerleşti o an. O asla hak etmiyordu Jaehyun'u.

"Jaehyun seni seviyorum." aniden döküldü dudaklarından sözcükler. O an sadece ve sadece onu sevdiğini söylemek istiyordu.

Jaehyun gülümsedi. Sarışının dudaklarına ıslak bir öpücük bıraktı ve doğruldu.

"Ben de seni seviyorum, birlikte duş alalım mı?"

Taeyong'un bakışları şifonyerin üzerindeki dijital saate kaydığında "Ah hayır geç kaldım." diye söylendi ve aceleyle yataktan çıktı.

Sevgilisi onun aceleci tavırlarına neşeli bir gülüş vermişti.

"Taeyong, sakin ol."

Sevgilisini sakinleştirmek istercesine ince belini kavradı ve kendine doğru çekti usulca.

"Ben patronum unuttun mu?"

Taeyong kaşlarını çattı.

"Ama ben patron değilim."

Jaehyun'un kolları arasından sıyrıldı ve kıyafetlerine uzandı.

"Hadi duşunu al gitmemiz lazım."

Jaehyun göz devirdi ve banyoya girmeden önce sevgilisinin dudaklarını tekrar öptü.

⸻ ♡ ⸻

"Taeyong... rahatla lütfen."

Taeyong arabadan inerken gergindi. Sevgilisi rahatlaması için ellerini birbirine kenetlemiş ve sarışının güzel ellerini dudaklarına götürmüştü. Ufak bir öpücük kondurdu parmakları arasındaki narin eline.

rose quartz // jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin