|Dron|

697 71 109
                                    

Minęło parę dni. Zwykle siedziałem z Kacchanem na stołówce, ale też udawało mi się być z Toshim. Zwykle jednak siedział w jednym z miejsc z dala, sam.. Przykro mi było z tego powodu... Co więcej przestał jeść na stołówce, mówił że jada sobie lunch w klasie, mniejszy tłok i nikt na niego nie patrzy jak na wrzutka.

- Hej.

- O, Midoriya, jesteś. - Stwierdził Kirishima.

- No na reszcie, co tak długo?

- Przepraszam, mieliśmy mały wypadek, heh... - Niepewnie się uśmiechnąłem na wspomnienie tego jak razem z Mei, mówię do niej po imieniu, bo tak woli, spowodowaliśmy mały wybuch w pracowni i cali byliśmy uwaleni. - Musiałem wziąć prysznic. - Usiadłem obok swojego chłopaka.

- Hej, Midoriya, wiesz kim jest All Might, co nie?

- Jasne że on wie, Dunce Face.

Przytaknąłem. - Co z nim? - Zacząłem jeść.

- Dowiedzieliśmy się że w przyszłym tygodniu będziemy mieć z nim i Trzynastką trening ratowniczy! - Dodała różowa.

- Serio?

- Tak, podobno jest takie miejsce, zwane USJ z różnymi terenami, całe zamknięte. Będzie ekstra! - Stwierdził z uśmiechem złoto-oki.

„Tenko by się ucieszył, że się czegoś dowiedziałem. Będzie mógł zawalczyć z All Mightem."

- Wierzę że będzie super. - Odpowiedziałem z uśmiechem.

Pov Shinsō Hitoshi

- Ale nie wiesz dokładnie kiedy? - Zapytał Shigaraki.

- Nawet pierwsza A nie wie. - Zu naprawiał swojego drona podczas całego tłumaczenia nam czego się dziś dowiedział. Ja siedziałem na jego łóżku robiąc nam ćwiczenia z angielskiego, i tak mamy takie same a to praktycznie zamknięte zadania, głównie słówka i czytanie, więc co za różnica?

- Hmm.. Mało kto wie o tym że All Might pracuje w UA. - Podrapał się po brodzie. - Shinsō! - Ja też nie wiem czemu krzyknął, byłem z cztery metry od niego.

- Tak Shigaraki? - Zapytałem zostawiając sobie ten komentarz dla siebie.

- Plan lekcji dla całej szkoły, oraz dyżury nauczycieli na jutro.

- Godziny czy przedmioty?

- Tylko godziny, a przedmioty takie na jakich dana klasa zmienia pokój.

- Dobra. - Spojrzałem w swój telefon. - Wszystkie klasy mają na pierwszą lekcje, klasa 2a i 2b mają treningi w salach sportowych, tak to każdy ma w swojej klasie.

- Jak daleko od bramy są te sale sportowe?

- Jak masz cały główny budynek szkoły, to w ostatnich kolumnach.

- Dyżury?

- Pierwsze to Midnight i Vlad King.

- Dobra, odwiedzę was jutro w szkole.

- Co mamy robić? - Zapytał zielono-oki.

- Udawać że się mnie nie spodziewacie. A teraz roznieść w portalach społecznościowych informacje o tym, że All Might uczy w UA.

Przytakneliśmy i zrobiliśmy to na różnych fanpageach. On wyszedł.

- Jak myślisz, co planuje? - Dopytał piegowaty gdy wróciliśmy do wcześniejszych zajęć.

- Pewnie jakoś dostać się do UA i zdobyć te info.

- Łapie.

- A jak dzisiaj było na zajęciach? Słyszałem plotki że coś eksplodowaliście. - Próbowałem się nie śmiać.

TraitorsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz