|Atak na Obóz|

299 30 88
                                    

Pov Neito Monoma

Dojechaliśmy na luzie na obóz późnym popołudniem. Zdziwiło mnie że klasa A ewidentnie już tu była, ale ich nie było nigdzie widać.. Do czasu aż wyszli z lasu. Jak już miałem im dopiec, to Tetsutetsu zabrał mnie pewnie na prośbę Kendou.

Żałowałem trochę że musiałem udawać, że nie zdałem, w sensie udawać na biologii i matmie. Praktyczny egzamin zdałem, trudniej by mi było udawać że nie wyszło. Dlatego musiałem zawalić pisemne.

Pierwsze trzy dni mijały praktycznie tak samo, pobudka razem z wschodzącym słońcem, treningi indywidualności gdzie ja na początku miałem ćwiczyć czy uda mi się mieć dłużej pożyczony dar, potem czy mogę mieć więcej, no a później po prostu miałem ćwiczyć sobie dary innych bo okazało się że nie mogę. Później sobie wszyscy wspólnie gotowaliśmy i mieliśmy czas wolny. Ten las był spoko. Potem ja miałem zajęcia, nawet w trakcie ciszy nocnej a na koniec krótszy sen.

Jednak coś mnie zaniepokoiło.. Na obozie był pięcioletni chłopiec. Dowiedziałem się jak się nazywa i przekazałem to chłopakom.

Brokuł🥦: CZEMU DO JASNEJ CIASNEJ NIE MIAŁ AIZAWA O TYM INFO W DOKUMENTACH???

Ken🤝: Nie wiem..

Barbie💉: Może uda się jakoś spowodować aby nic mu się nie stało?

Ken🤝: Dzieciak zacznie uciekać, kto wie czy sam się nie wpakuje w tarapaty.

KKetchup🧃 Właśnie, wpadnie w pożar Dabiego albo mój gaz, nie chce krzywdzić małego dziecka

Emo Kid🚭: Izuku sprawdza pewne rzeczy i.. Umm

Ken🤝: Co??

Emo Kid🚭: Nie wiem czy Muscular to wie, ale okazuje się że zna się z rodzicami chłopca

Emo Kid🚭: On ich zabił, dlatego ten cały Kota mieszka z ciotką

Barbie💉: On chyba miał na celu kogoś zabić..

Ken🤝: Fuck.

Ketchup🧃: ...

Brokuł🥦: @Barbie💉 @Ketchup🧃 pójdźcie do Tomury proszę i zacznijcie mu tłumaczyć sytuację, my się zaraz zbierzemy z Toshim i coś wymyślimy

Ketchup🧃: Jasne

Ketchup🧃 went offline

Barbie💉: Dobra

Barbie💉 went offline

Brokuł🥦: @Ken🤝

Ken🤝: No?

Brokuł🥦: Nie wiemy czy się uda jakoś spowodować aby Muscular nie zabijał go, na wszelki wypadek musisz upewnić się że będzie w środku budynku jak ty

Ken🤝: On codziennie się szwenda, jak ja mam niby to zrobić?

Ken🤝: Już jutro atak, mam trochę ponad 24h

Emo Kid🚭: Nie wiem, może uda się spowodować aby dostał szlaban czy coś?

Brokuł🥦: Sam nie wiem, jego rodzice zostali niedawno zabici, pewnie chcą dać mu spokój jak jest w żałobie..

TraitorsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz