Tenko mnie zaciągnął za rękę i zabrał z piwnicy do pokoju.
- Umyj się, musisz odpocząć.
- Jest wcześnie Tenko.
- Zuku.. - nie był zły, tylko zmartwiony.
- ..dobra - poszedłem do łazienki. Wyrzuciłem ubrania do prania, jednak wciąż byłem we krwi. Wszedłem do wanny, do której jeszcze nalewała się gorąca woda.
Widzieli co zrobiłem.. - pomyślałem. - Co oni sobię pomyślą?? Stałem się właśnie mordercą - próbowałem przemyć swoją twarz ze krwi, potu i łez. - Jak on może mnie teraz kochać niby?
Położyłem się głębiej. Chciałem się po prostu już utopić. Wszędzie była para od gorącej wody, która powodowała że moja skóra się czerwieniła.
Minęło tyle czasu, że woda stała się zimna, a moje palce były zmarszczone. Nie udało mi się utopić, bo nos cały czas był nad wodą. Rany od blondyna były już tylko pojedynczymi strupami, oraz jakby brązowymi plamami.
W końcu wyszedłem z wanny, i spuszczając wodę zacząłem się wycierać. Tenko miał mi zostawić na łóżku jakieś ciuchy więc wyszedłem w samym ręczniku. Znalazłem dresy i ciepłą bluzę, kuzyn dobrze wiedział że w takich momentach będę wolał opatulić się ciepłem, mimo że były wakacje.
Próbowałem zasnąć, co chyba się udało, bo kiedy wspominałem te kilkanaście minut w śnie okazało się że nie jestem sam.
Pov Hitoshi Shinsō
Shigaraki zabrał Izuku, poprosili nas abyśmy też wyszli.
- Jesteś cały-
- Tsa, wiem. Pójdę się przebrać. - Jak powiedziałem tak też zrobiłem. Compress zabrał martwe ciało w jedną ze swoich kulek oraz z portalem Kuro i Dabim gdzieś poszli, pewnie się tego pozbyć.
Hitoshi: Zostanę dziś z Neito u Izuku
Wiedziałem że pewnie szybko nie odpowie, ale miałem to gdzieś. Himiko razem z jaszczurem i Girim (Kurogiri) zajęli się sprzątaniem krwi i takie tam. Gadaliśmy trochę w salonie pijąc z resztą, że mamy nadzieję że Izuku jednak nie zmieni zdania i to miejsce na pracownie będzie dla niego git. Shiga poprosił mnie aby pomóc z małą niespodzianką urodzinową, którą miał być wielki zestaw hakersko-informacyjny dla piegowatego właśnie tam. Jednak jak zmieni zdanie to pracownia będzie w jednym z wolnych pokoi i tyle. W sumie całą ligą pomogliśmy ze znalezieniem najlepszych rzeczy dla niego do nowej pracowni. Po za tym że to część jego 'pracy' tutaj, to się tym coraz bardziej fascynuje.
Minęły jednak jakieś dwie godziny od kiedy Izuku był poproszony aby odpocząć, stwierdziłem że zobaczę czy wszystko okey, tak też zrobiłem. Cicho zapukałem ale nie było odpowiedzi. Spał w swojej ulubionej czerwonej, ciepłej bluzie oraz dresach. Wszyscy zdawali sobię sprawę że coś takiego, a co więcej dla Izuku, nawet jeśli było w zemście to wciąż było traumatyczne. Zamordował go, ale wszyscy się zgadzali że to on powinien był to zrobić ostatecznie, chociaż nie sądziliśmy że tak się stanie.
Usiadłem koło niego i wyjąłem telefon wyciszając go. Przeglądałem media w ciszy. W błogiej ciszy na naszym piętrze słychać było jak się poruszył. Zaczął poruszać głową o poduszkę, co by było urocze gdyby nie dłonie w pięściach i jego wyraz twarzy. Wydawał się myśleć o Bakugō.
Odłożyłem telefon na bok.
- Hej - cicho powiedziałem kładąc dłoń na jego ramieniu. - Jestem tu - położyłem się za nim go przytulając. - Jestem tu - powtórzyłem.
Była chwila ciszy, gdy nagle się przekręcił na drugi bok.
- Dziękuję Toshi~ - cicho odpowiedział z lekkim uśmiechem.
- Zawsze~ - dałem mu się wtulić w moją klatkę piersiową. Leżeliśmy w ciszy, nie wiem czy zasnął czy nie, ale niczego bym nie oddał za ten czas spokoju, po tym wszystkim. Ucałowałem go delikatnie w czoło i chyba też w końcu zasnąłem.
♡𝙿𝙾𝙻𝚂𝙰𝚃♡
Słowa: 567
08.01.2023
Dzięki za czytanie!
Jeśli wam się podobało to nie zapomnijcie o dawaniu gwiazdek, są dla mnie równie ważne co komentarze<3Elo, krótszy rozdział, no ale tak wyszło lol
I tak będzie to już trzeci dzisiajCzy Izuku będzie mieć pracownie w piwnicy?
Jak ma dokladnie wyglądać to co dla niego przygotowują?
Liga to takie trochę sugar family dla niego teraz, tyle biedak przeszedł 🥺 (mówię jakbym samx nie byłx powodem jego problemów heh~)
Jak chcecie możecie zadawać pytania do postaci z moich książek lub do mnie, mam do tego specjalną książkę, możecie to pisać na discordzie, w komentarzach, prywatnych wiadomościach itp.
Mimo wszystko, zapraszam was do serwera na discordzie gdzie możecie gadać ze mną i wieloma innymi super ludźmi, staramy się trzymać tam fajną atmosferę, można gadać o anime, zobaczyć spoilery i dostać wcześniej powiadomienia o książkach.
Co zrobić aby się dostać? Proste!
1. Dodajcie mnie na discordzie awvi#7273 i napiszcie do mnie że chcielibyście dostać się na serwer z wattpada
2. Jak już wyśle wam zaproszenie to wejdźcie na 'regulamin' tam też aby móc czytać i pisać inne rzeczy trzeba zaznaczyć że się zgadzacie z regulaminem (nie usuwajcie tego później)
3. Jesteście na serwerze, wbijcie na autorole i nic więcej jak miłej zabawy!~awvi
CZYTASZ
Traitors
FanfictionIzuku Midoriya, chłopak prześladowany od skończenia piątego roku życia i dowiedzenia się że nie jest obdarzony. Jego idol, All Might, zostawia go pewnego dnia na dachu. Chłopak siedzi tam do późna, myśli aby skoczyć. W końcu to robi, jednak okazuje...