Ben Kimim?

14 1 0
                                    

Annemi kaybettiğim gün ruhum ölmüştü.. Ama malesef bedenim yaşamak zorundaydı ve yıllarca yaşadı.

Ben annemin ölümünden sonra kendimi kaybettim.. Kim olduğumu ne olduğumu ne için yaşadığımı unuttum. Ben kimdim? Neyin nesiydim? Ne için gelmiştim dünyaya? Acı çekmek zavallıca yaşamak için mi? Bunlar hep kafamı kurcalarken kim olduğumu da unutmamaya çalışıyordum.

Ben Rüya Aksoy.. 19 yaşında 6 yıl önce annesini kaybetmiş, doğduğundan beri babasını nadiren gören bir kızım.

Üniversite 4'e gidiyorum ve inanın ki geleceğime dair hiçbir planım yok. Bir şey okumam gerektiği ve hayvanlari sevdiğim için veterinerlik okuyorum.

Ve bir gün daha geç yatıp erken kalktım. Rutinimdi bu geç yatmaktan asla vazgeçmezdim ama erken de kalkmak zorundaydım. Neyse zamanla alışıyor insan zaten dimi? Alışmazsa yaşayamaz ki? Alışmak zorundayız hepimiz :).

Neyse ben doğduğumdan beri şizofren bir kızım aslında. Ama bunu kimse onaylamıyor, çünkü her zaman dedikleri şey sen küçüksün normaldi. Ama bilmiyorlar ki büyükkende yaşadım.

Yaşadığım, gördüğüm, duyduğum şeyler benim gözümü açtı. İnsanlara güvenmemeyi öğretti, ve biliyor musunuz iyi ki de öğretti. İnsanlara karşı hep soğuktum ve daha da soğuyordum. Hayattan daha da vazgeçiyorum. Ben insanlardan nefret eden, yaşamayı boş bulan biriyim ve asla da fikrimi değiştirmicem. Çünkü kimsenin ne olduğu belli değil, herkesten nefret ediyorum.

Birine güvenirsin satar, aşık olursun aldatır. O yüzden hayatımda önceden olan kişiler hariç kimseyi almadım. Sadece kardeşliğe inandım bu yaşıma kadar. İnsanlar gibi sadece dizilerde ve filmlerde olan aşklara inanmıyorum. Çünkü gerçek dünyada herkesin dediği o "Gerçek Aşk" diye bir şey yok.

Beni kan bağı olmadan kardeş olmaya ikna edenler: Kumsal Özen ve Aybike Akkaya <3. benim için çok değerli kişiler. Kumsal 3 yaşımdan beri var, konuşmayı bile bilmezken mimiklerimizle anlaştığımız zamanlardı.. Aybike ise 12 yaşımda sanaldan tanıştığım ve onca kilometreye rağmen kardeş gibi olan biriydi.. Kumsalla 16. yılımız, Aybikeyle 7. yılımız. Ve bugün işim olmazsa Aybikenin olduğu şehire gidip onunla buluşucam..

Yıllardır istediğim tek şey, çünkü beni hayata bağlayan 2 insandan birine hiç dokunmamak acı vericiydi..

RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin