(Meriçin Anlatımıyla)
Rüyalar uçağa bindiğinde biraz bekleyip binip arkalarına oturdum. 3 saat civarı İzmire vardığımızda beni görmesinler diye kapşonumu kafama geçirip başımı öbür tarafa çevirip gitmelerini bekledim. Gittikten bir kaç dakika sonra arkalarından hızla indim. Taksiye bindiklerinde bende hızla bir taksiye binip onlari takip ettim. Evlerine geldiklerinde içeri girene kadar onları izledim ve içeri girdiklerinde rahat bir şekilde bir otel aramaya başladım. En azından adreslerini öğrenmiştim artık ki şansıma yakınlarında bir otel vardı. Hızla oraya yerleştikten sonra biraz oyalanıp Aybikenin evine doğru gitmeye başladım. Evleri görüş alanıma girdiğinde kapşonumu tutup biraz daha yüzüme doğru indirdikten sonra arasından onları izliyordum. Aybike arabayı kullanıyordu Rüya da yanına oturmuştu. Ya Aybike kaza yaparsa? Aybikeden beklerim bunların ikisi baş belası. Beraber oldukları sürece her türlü belaya bulaşırlar. Hızla bir taksi çevirip onları takip ettiğimde bir sahil kenarında banka oturmuşlardı. Heralde hava almaya geldiler diyip onları izlemeye devam ederken bir kaç dakika sonra yanlarına bir erkek gelmişti. Kaşlarımı çatıp sinirle onları izlerken Aybike bağırmaya başlamıştı. Rüya da arkalarında şok içinde onları izliyordu. Yabancı çocuk Aybikeye sarılmaya çalışırken Aybike sinirle ona tokat atmıştı. Vay canına! Film gibiydi resmen. Aybike sinirle arkasına bakmadan giderken Rüya çocukla konuşmaya başlamıştı. Rüya sinirle bağırmaya başladığında bende sinirle onları izliyordum. Bu çocuk bunları rahatsız mı ediyordu? Çocuk bir anda Rüyanın kollarını tutmaya başladı. Rüya gerçekten de sinirli bir halde çocuğu itmeye başladı. Bu çocuk gerçekten de bunları taciz ediyordu galiba. Daha çok dayanamayıp hızla yanlarına gidip çocuğa bir yumruk yapıştırmıştım. O sırada Rüya sinirini benden çıkartıyordu.
"MERİÇ!! SENİN NE İŞİN VAR BURDA? SENDEN UZAKLAŞMAK İÇİN BURAYA GELİYORUM BURDA DA VARSIN." sinirle bana bağırırken senden uzaklaşmak için cümlesi kafamda dolanıyordu. Kendimi toparlayıp cevapladım.
"Rüya benim senden bir dakika bile ayrı kalamıcağımı biliyorsun." dediğinde Rüyanın daha çok sinirlendiği gözlerinden belliydi.
"KALMAYA ÇALIŞ O ZAMAN MERİÇ!" sinirle bağırırken sözleri çok ağırdı, ama sinirli olduğu için ne dediğini bilmiyordu. Sinirle çocuğa döndü ve konuşmaya başladı.
"SENİ DE BİR DAHA AYBİKEYLE KONUŞURKEN GÖRMÜCEM!" dedikten sonra hızla arkasını dönüp gitmeye başladı. Çok sinirliydi peşinden gidip onu daha da sinirlendirmek istemiyordum. Hızla çocuğa dönüp konuşmaya başladım.
"Kimsin sen?" diye sordum bir anda o yerdeyken. Bankı işaret edip konuşmaya başladı.
"Gel otur şuraya anlatayim herşeyi sana." dediğinde başımı salladım ve elimi uzatıp onu kaldırdım. Banka oturduğumuzda konuşmaya başladı.
"Ya bak şimdi şöyle kardeşim. Ben bu kızın hikayesini gördüm, oyun düşkünü biriydi sonra deli cesareti ile kıza yazmaya karar verdim. Kız o kadar sempatik ve samimi gelmişti ki bir anda kız olduğumu söyliyiverdim. Fotoğrafını attıktan sonra o kadar büyülenmiştim ki erkek olduğumu açıklayamamıştım." derken sesi titriyordu. İçimde ona karşı bir hüzün oluşmuştu. Üzgün bir ifadeyle ona bakıyordum. Sonra konuşmaya devam etti.
"Ben o kıza aşık oldum. Her cümlesine, her kelimesine aşık oldum. Ama yalan söyliyerek, lütfen bana yardım eder misin?" dediğinde gözleri dolu bir şekilde bana bakıyordu.
"Tamam kardeşim dert etme biz hallederiz." dedim ona destek olmaya çalışarak. Bir anda bana sarıldığında hızla kendimi geri çektim.
"Ağzıma yumruğu geçirmesen iyiydi." dediğinde gülümsedim.
"Yanlış anladım kusura bakma." dedim pişman bir gülümsemeyle.
"Gel biz senle güzelce tanışalım benim evime gidelim." dediğinde istemeyerek başımı salladım ve yürümeye başladık. Bir taksiye binip evine gittiğimizde güzelce tanıştık, konuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya
Teen FictionMerhaba! Ben Rüya. Küçük yaşta ailemi kaybetmemle birlikte hayatım kararmıştı. Yıllar sonra hayatıma renk katan ve duygularımı keşfetmeme yardımcı olan biri girdi. Çocukluğumdan beri kendime bela mıknatısı diyordum ki zaten öyleydim. Hayatıma giren...