3 saat sonra İzmire gelmiştik. Bavullarımızı aldığımız gibi bir taksiye binmiştik ve Aybikenin evine gitmeye başladık. 20 dakika sonra eve vardık. Annesinin benim geleceğimden haberi yoktu, onlara süpriz yapcaktık ve kapıyı çaldık. Karşısında beni ve Aybikeyi gören Ada Teyze şok olmuştu.
"Süprizz.." dedim gülerek ama bir yandan da utanarak.
"Hoş geldiniz canlarım." diyip ikimize de sarıldı. O an aklıma Annem geldi.. Anneme sarılmayı.. Onu koklamayı özlemiştim. Onun kokusunu unutmak acı vericiydi.. Ada Teyzenin sorusuyla bu sarılma sona ermişti.
"Aç mısınız canlarım. Yemek yapmamı ister misiniz?" dediğinde kurt gibi aç olduğumu hissettim. O sırada Aybikeyle birbirimize baktık. Aç olduğumuz her halimizden anlaşılıyordu. Aybike hemen söze girdi.
"Anne biz odamıza çıkalım üstümüzü falan değiştirelim, sen odamıza getirsen olur mu yemekleri?" dediğinde gözlerim ona kaydı. Kurt gibi açım der gibi bakıyordum ona.
"Tamam siz geçin odaya ben beş dakikaya hazırlar getiririm." dediğinde açlığıma biraz dayanabilcek durumdaydım. Hemen Aybikenin odasına çıkıp üstümüzü değiştirdik ve yemeğin gelmesini bekledik. Ben odasını incelerken Aybike annesinden yemeği alıyordu. Odası tam bir gamer odasıydı ve çok güzeldi.. Yemek geldikten sonra hızla yedik ve film izlemeye başladık. Korku filmi, komedi filmi.. Aybike bilgisayardan oyun oynarken ben izledim, sonra telefondan beraber oyun oynadık. Çünkü ben bilgisayar oyunlarından nefret ederim.. Gece saat 2 gibiyken full ses şarkı açıp dans ettik. Sabah 7ye kadar bir sürü şey yaptık.. Hatta yastık savaşı bile yaptık. Benim en güzel gecemdi. Saat 7:30 gibiyken artık yorulmuş ve birbirimize sarılarak uyuyakalmıştık. Sabah, daha doğrusu öğlen saat 2de Aybikin sesiyle uyandığımda gözlerimi azcık açarak.
"Günaydınnn." diye mırıldandım uykulu ve mutlu bir sesle.
"Günaydınn." dedi oda. Ve telefonundan birini arıyordu. Kimi arıyorsun der gibi baktığımda anlayıp cevap vermişti.
"Gamze aramış onu arıyorum." diye fısıldadığında rahatladım. Sonra konuşmaya başladı bende onları uykulu bir şekilde merakla dinledim.
"Alo Gamze nasılsın?"
"İyi bende, beni aramışsın da o yüzden aradım seni." anlamamış halde Aybikeye bakarken oda bi an bana baktı.
"Ş-şey olur aslında ama Rüya var bizde eğer oda isterse olabilir." dediğinde ona daha meraklı gözlerle bakıyordum. Telefonu sessize alıp bana döndü.
"Kanka Gamze benimle buluşmak istiyormuş, seni de götüreyim diyorum ne dersin?" dediğinde kaşlarımı çattım. Sinirlenmiştim, gerçekten bu soruyu bana soruyor muydu? Herkesten nefret ettiğimi ve asla konuşmucamı bilirken. Tamam evet Meriç hayatıma girdikten sonra değiştiğimi sanmış olabilirler. Ama kesinlikle hayır, Meriç çok özel biri onun harici normal biri olsa asla onla gram konuşmazdım, bunu en iyi onlar biliyor. Kaşlarımı çatarak konuşmaya başladım.
"Yok kanka ben gelmicem sen git." dediğimde oda kaşlarını çattı ve hemen konuşmaya başladı.
"Hayır kanka geliceksin." dediğinde daha çok sinirlenmiştim. Gerçekten bu kız beni iyi tanımıyormuş.
"Gelmicem." dedim sinirle.
"Gelcen dedim." dedi bir kez daha. Başımı salladım.
"Tamam gelmem için önemli bir sebep söyle." dediğimde biraz düşünüp konuştu.
"Kızı daha önce hiç görmedim ya beni kaçırıp bıçaklarsa." dediğinde içimi büyük bir korku kaplamıştı. Kaşlarımı kaldırıp konuşmaya başladım.
"Tamam ama fazla kalmam." dedim istemeyerek. Başını salladı ve.
"Anlaştık." dedi. Bende başımı salladığımda hemen telefona döndü.
"Alo Gamze geliyoruz."
"Kaç gibi orda olalım?"
"Biz şimdi daha yeni kalktık. Yemek yedik, giyindik, oraya geldik falan derken saat 5 gibi olur." dedikten sonra Aybikeye pis pis baktım.
"Kanka altıda gidelim ne işimiz var beşte." dedim sinirle ve koluna vurdum.
"Görüşürüz.." dedi ve aramayı kapattı. Sonra kalktık, yemek yedik, giyindik falan ve en son hazır olup Aybikenin annesinin arabasına bindiğimizde korkuyla Aybikeye baktım.
"Kanka sen bizi uçurursun bence biz taksiyle gidelim." korkuyla ona bakarken güldü.
"He ya uçurcam bizi ama öldürmem sadece yaralarım." dediğinde bende gülmeye başladım. Aramızda gülüştükten sonra arabayı çalıştırdı ve sahile gitmeye başladık. Sahile gittiğimizde bir banka oturup beklemeye başladık. Ve bir anda yanımıza bir erkek yaklaştı.
"Merhaba ben Gamze." Aybikeye elini uzatıp konuştuğunda birbirimize bakarak donakalmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya
Teen FictionMerhaba! Ben Rüya. Küçük yaşta ailemi kaybetmemle birlikte hayatım kararmıştı. Yıllar sonra hayatıma renk katan ve duygularımı keşfetmeme yardımcı olan biri girdi. Çocukluğumdan beri kendime bela mıknatısı diyordum ki zaten öyleydim. Hayatıma giren...