(Meriçin Anlatımıyla)
Kumsalla okula geldiğimizde arabayı kilitledikten sonra Kumsala bakmadan sınıfa ilerlediğimde o kantinde 2 kızla buluşmuştu. Sınıfa girip çantamı koyduğumda telefonumdan saate baktım. Galiba çok erken gelmiştik, yarım saat sonra toplantı başlıcaktı. Yine vakit geçirmek için gökyüzüne bakan bir yerde oturup günlüğüme bir şeyler yazıcaktım, çünkü gökyüzünü izlemek bana huzur veriyor. Ama genellikle geceleri izlemek. Hemen çantamdan günlüğümü ve özel kalemimi alıp bahçeye doğru yola koyuldum. Kantinin ordan geçerken göz ucuyla ordalar mı diye baktığımda onları görememiştim. Nerdelerdi acaba? Bahçeye mi çıkmışlardı? Neyse ya banane. Bahçeye çıktığımda arka bahçeye doğru ilerledim. Arka bahçeye geldiğimde onları gördüm.. Kumsal ve o 2 kız. Hızla bir köşeye geçtiğimde arka bahçe tenha ve küçük bir yer olduğu için dediklerini azda olsa duyuyordum. Merakla dinlemeye başladım.
"Alo Emine Teyze noldu?"
"Nolmuş?" dediklerini duyuyordum o 2 kızın.
"Ne?" Kumsalın korkulu sesi beni de endişelendirmişti. Bir şey mi oldu acaba?
"Tamam hemen geliyorum." deyip telefonu kapattığında korkuyla ayağı kalktı.
"Kızlar Rüya kötüleşmiş aşırı terlemeye başlamış ateşi falan çıkmış. Ben evine gidip kıyafet alıcam." korkuyla onları dinlemeye devam ettim.
"Tamam bizde gelelim."
"Hayır siz gelmeyin ben evine gidicem zaten sadece."
"Olsun gelelim bir şey falan olur." dediklerinde kendimi tutamayıp atladım.
"Beraber gideriz siz kalın." dediğimde hepsi şaşkınlıkla bana döndü.
"Ne?" dedi Kumsal anlamayarak.
"Bende geliyorum." dedim ve yürümeye başladım. Kumsal arkamdan seslenirken umursamıyıp yürümeye devam ettim.
"Hey? Bakar mısın? Sana diyorum." deyip kolumu tuttuğunda öfkeyle ona baktım ve sertçe kolumu elinden çektim.
"Ne var?"
"Sen niye geliyorsun?"
"Bilmem. Ama istersen arkadaşın orda kötüleşirken biz burda biraz daha oyalanabiliriz." dediğimde başını salladı ve hızla yürümeye devam ettik.
"Adresini biliyo musun?" dediğinde gözlerimi devirdim.
"Aynen adım gibi biliyorum."
"Ne ya biliyomuş gibi yürüyosun."
"Navigasyon diye bir şey var heralde." başını salladı ve arabanın oraya gelmiştik. Hızla arabaya binip ben arabayı çalıştırırken oda adresi açıyordu.
"Al." dedi adresi açarak.
"Tamam." dedim sertçe. Ve yola çıktık. Bir kaç dakika sonra eve geldik.
"Nasıl girceksin eve?" diye sorduğumda gözlerini devirdi.
"Ayaklarımla!" dediğinde bende gözlerimi devirdim.
"Onu biliyoruz herhalde!" dedim sertçe, ve devam ettim. "Kapıyı nasıl açıcaksın?"
"Anahtar var heralde." dedi o da sertçe.
"Tamam hızlı ol." dediğimde hızla arabadan inip evine girmişti. Evleri gerçekten çok güzeldi. Böyle güzel bir evde yaşayan kız neden hayattan soğumuş olabilir ki? Okul akşam 7de bitiyordu Anneleri kaçta geliyor olabilir ki hırsız girmesi için? Neyse bunlar beni ilgilendirmez. Kafamın içinde değişik düşünceler kurarken Kumsal elinde bir poşetle gelmişti.
"Hadi gidelim." dedi nefes nefese.
"Tamam." dedim ve arabayı çalıştırıp hızla sürmeye başladım. Bir kaç dakikalar sonra hastaneye geldiğimizde hızla inip hastaneye koşmaya başladık. Nerde olduklarını bilmediğim için hızla Kumsalı takip ediyordum. Onların olduğu kata geldiğimizde doktorlar koşuşturuyordu. Hızla girdikleri odaya girdim ve baktım. Ordaydı.. Sakar kız.. Yatakta can çekişiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya
Teen FictionMerhaba! Ben Rüya. Küçük yaşta ailemi kaybetmemle birlikte hayatım kararmıştı. Yıllar sonra hayatıma renk katan ve duygularımı keşfetmeme yardımcı olan biri girdi. Çocukluğumdan beri kendime bela mıknatısı diyordum ki zaten öyleydim. Hayatıma giren...