Zaman atlaması var.( 1ay)
Multimedya Selim
Ve şarkı- ED SHEERAN- LEGO HOUSE
mutlaka dinleyin.
**********************************************************************************************
Arabanın camından yollar akıp gidiyormuş gibi görünüyordu. Hastaneye az kalmıştı. Test sonuçlarını alacaklardı. Genç kadın düşüncelere dalmıştı. Geçen bir ayın sonunda olaylar biraz durulmuştu. Ama bugün öğrendikleri yine kötü bir şey yaşayıp yaşamayacağını merak ettiriyordu.
"Nasıl geçti günün?" dedi Selim sonunda Eslem'in sessizliğine dayanamayarak.
"Sanırım berbat."
Selim gözünü yoldan çekip karısına baktı. "Berbat mı? Ablana gittin, nasıl berbat olabilir ki?"
Genç kadın bir süre cevap vermedi.
"Eymen'i ablana götürmedin inşallah."Selim şaşkın ifadesini bir rafa kaldırıp anlayışla gülümsedi. "Hayır hayır... Ablama götürmedim." Muzipçe sırıttı. "Konuyu değiştirme!"
"Ah, peki." dedi genç kadın. Gözlerini adamdan çekti. "Yola bakarsan anlatırım."
Selim kahkaha atmamak için kendini zor tuttu. "Saçmalama ne olur! Sen varken yola nasıl bakayım? Gözlerime yazık olur."
Eslem başını onaylamazca salladı. "Ablam bana bir sır verdi. Ama sanırım tek başıma altından kalkabileceğim bir sır değil."
Adam birden ciddileşti. "Ne sırrı?"
Eslem ona söylemesi ne kadar doğru ne kadar değil bilmiyordu. Ama sır tutmak, özellikle böyle bir sırrı tutmak yorucuydu. İnsan anlatmak isterdi. Büyük sırlar içini yavaş yavaş yerdi.
"Ablam porro ameliyatı olmuş."
Selim direksiyonda eliyle tuttuğu ritmi kesti. "Porro mu? Doğumda rahmin alınması yani? Yanlış mı hatırlıyorum?"
"Doğru hatırlıyorsun." dedi Eslem buruk bir ses tonuyla. "Yani bir daha bebek sahibi olamayacak."
Genç adam başını salladı. Ağır bir durumdu ama Selim henüz tamamını duymamıştı.
"Ve Berke Han onların oğlu değilmiş."
"Anla... Bir saniye ne?" dedi Selim. Doğru duyup duymadığını merak ediyordu. "Berke Han nasıl onların oğlu değilmiş?"
"Ablamın bebeği doğumda ölmüş." dedi kadın sesi titreyerek. "Berke Han evlatlıkmış."
Selim gözlerini yoldan çekip tekrar kadına baktı. Ağzını açıp kapattı ama söyleyecek söz bulamadı.
"Berke Han'ın anne babası aynı gün vefat etmiş. Eniştem de babasının yapacağı baskıdan kurtulmak için ablama bunu teklif etmiş. Ablam da hiçbir zaman bebeği olmayacağını bildiği için kabul etmiş."
"Üzücü... En azından bebek iyi bir ailede büyüyecek. Kimseye söylemeyi düşünmüyorlar mı?"
Eslem hayır manasında başını salladı. Daha fazla konuşmak istemediğini belirterek radyoyu açtı. Ama daha bir şarkı başlamadan hastaneye geldiler.
Test sonuçlarını aldıklarında Eslem doktorların dinlenme odasına çıkmak istedi. Arkadaşlarını özlemişti.
"Merhaba," diyerek dinlenme odasına girdi Eslem. Selim'de baş selamı verdi. Tam oturacakları zaman odadaki üç doktoru acilden çağırdılar. Onlar kalkınca odada sadece Eslem, Selim ve Selim'in geçen Eslem'i kıskandığı doktor kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ ~ Son Durak Serisi 1 *DÜZENLENECEKTİR
General FictionSon bulmaya yüz tutmuş bir hikaye... Acı vermeyen son olur mu? Ona ilk baktığında filizlenen aşkın, son bakışınla son bulur mu? Ya onunla atmaya başlayan kalbin, gidişiyle durur mu? Acılarla bezenmiş bir hayat, özlediğin gelmeden mutluluğa bulanır m...