Merhabalar! Hayırlı günler!
Bölümü Cuma yazmayı düşünüyor olmama rağmen tüm gün teksolle deney yaptığım için kafam güzeldi, bölümü mahvetmek istemedim. Umarım güzel bir bölüm olmuştur.
Şarkı; Majeste- Aşk Dediğin
Pera- Kimseler
İthaf; içi@bizimhikayemiz
umarım beğenirsin balım,
Sorumu lütfen cevaplar mısınız; Sizce aşk nedir? Nasıl hissedilir? Birine aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız?
***********************
Kalp çarptıları...
Yıllar sonra, vay canına!
Eslem'in rüzgarla bir olan saçları öyle güzel görünmemeliydi! Selim sınanıyordu ve bunu fark etmesi hiçte zor değildi. İnsan sevdiğine her saniye hasret olurdu elbet ama Selim'inki sınırları aşıyordu. Özlemek bir doz güzelse de Selim doz aşımından zehirlenecekti. Karısını böyle özlediğine inanamıyordu. Bir insanı böyle sevebildiğine inanamıyordu. Böyle çok sevip de onun sevgisini mahvettiğini bilmek acıtıyordu. Kararlaştırdıkları şarkıyı çalmaya başladı. Eslem yanına gelene kadar şarkıya giriş yapmıştı bile. Ama karısının yanına oturması için yana kayarken çalmayı kesti. Elif'in telefonundan notalara tekrar bakarken, karısının minderde açtığı yere oturduğunu fark etti.
"Yeni mi bu şarkı? Daha önce duydum gibi ama üzerinde durmamıştım. Sözleri güzelmiş." telefonu Elif'e geri uzatırken şarkı hakkındaki düşüncelerini belirtti.
"Çok yeni bir şarkı değil, geçen sene vizyona giren bir filmin müziğiydi. Ama o kadar güzelki! Akın'la beraber çalıyoruz arada." diyen Elif sevgilisiyle göz göze geldi.
Selim onların ikisine gülümserken gözünün karısına kaymasına engel olamadı. "Siz çalın işte, iki kişinin beraber gitar çalabilmesi için idmanlı olması gerekir. Siz çalın biz dinleyelim. Ben daha önce çalmadım da söylemedim de bu şarkıyı."
"Oyunbozanlık yok ağabey. Zaten Erdem gitar çalmıyor. Akın'la hep çalıyoruz ama sizin çalışınızı görmesini istiyorum. Erdem ağabeyim de çalsa iyiydi ama."
Selim Erdem ile bakışlarını buluşturdu. Neden gitar çalmayı bırakmıştı ki? Eslem'i gitarından bile vazgeçecek kadar mı çok sevmişti. Onu unutmak gitarı bırakmaktan zor mu gelmişti? Yoksa? Yoksa Selim'e ihanet ettiğini düşünüp, anılarına da ihanet etmek mi istememişti? Sinirle gözlerini çekti. "Peki, sen başla Tosun."
"Bir saniye, kim söylüyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ ~ Son Durak Serisi 1 *DÜZENLENECEKTİR
Ficción GeneralSon bulmaya yüz tutmuş bir hikaye... Acı vermeyen son olur mu? Ona ilk baktığında filizlenen aşkın, son bakışınla son bulur mu? Ya onunla atmaya başlayan kalbin, gidişiyle durur mu? Acılarla bezenmiş bir hayat, özlediğin gelmeden mutluluğa bulanır m...