,,Ano, mami?" zvedám telefon k uchu.
,,Ahoj, zlatíčko. Jen jsem ti chtěla popřát všechno nejlepší." Slyším z jejího tónu, jak se usmívá.
,,Až k nám přijedeš, dostaneš dárek," řekne.
,,Ale, mamí, já nic nepotřebuju," začnu protestovat. Vyndám klíčky z kapsy a odemknu schránku.
,,Ale ano, Mio. Jednadvacet ti je jen jednou," zasměje se.
,,Ok, uvidím," řeknu, i když je předem jasné, že se za rodiči ráda podívám, nejen kvůli dárku.
,,Pa, zlatíčko. Měj se hezky," rozloučí se.
,,Pa," řeknu.
Otočím klíčkem a na zem vypadne dopis. Otevřu ho.
Vážená slečno Caulfieldová,
kontaktovali jsme slečnu Jennifer Lawrence, která Vaši návštěvu schválila. Prosím dostavte se i se svým doprovodem 23.5. do kanceláře Agent Enterprise v New Yorku. S pozdravem
John Adamson-pobočník z firmy AE pro slečnu J. LawrenceO můj bože! Do prdele! No to ne! Ona to přijala! Musím to ihned zavolat Lauře.
,,Ano, Mio?" ozve se.
,,Ahoj Lau. Ona to přijala. Jedeme tam," řeknu.
,,Cože? Kam jedeme?" zeptá se. Po chvíli jí dojdou má slova.
,,To nemůže být pravda. Ty kecáš."
,,Ne. Je to jen a jen pravda!" vypísknu.
,,Wow! Hele, musím končit. Mám ještě spoustu práce. Stav se u mě v sedm hodin."
,,Ok. Zatím, " pozdravím.
,,Zatím."
Snažím se být v klidu. Dnes mám v práci volno. Firma, ve které dělám, dává zaměstnancům volno i v den jejich narozenin. Prostě práce snů
Nemůžu uvěřit tomu, že to přijala. S Lau máme Jennifer mega rády a od doby, co jsme vystudovaly ,,střední pro spisovatele", sním o tom, že napíšu biografii J-Law. A teď mám tu možnost! Zbožňuju ji už od X-Men První třída a vždycky jsem tajně snila o tom, že se s ní setkám. Je to divný být fangirl ve dvaceti, teda už v jednadvaceti, ale s Lau neskrýváme své emoce ohledně herců, zpěváků, knížek a filmů.
Nevím, co dnes budu dělat. Je teprve jedenáct, takže mám osm hodin čas. Zajdu si koupit nějakou inspirativní knížku a dojdu někam na oběd. V New Yorku opravdu není nouze o zábavu.
Na nebi se udělaly červánky a já se pomalu blížím k Lauřině bytu. Nechci platit za taxi a v tuhle dobu je metro plné New Yorčanů, kteří spěchají za svými rodinami. Za chvíli jsem na místě. Zazvoním a dveře se odemknou. Vyjedu výtahem do třetího patra a otevřu dveře.
,,Mio!" Lau mě objala.
,,Já mám takovou radost!" řeknu.
,,Já taky!" řekne a pustí mě.
,,Pojď." Táhne mě do jejího obýváku. Je tu tma. Rozsvítí.
,,Všechno nejlepší!" ozve se. Jsou tu všichni, na kterých mi záleží, nebo s kterými se znám aspoň trochu víc-Lauřina mladší sestra Stephen, můj starší brácha Tedd s jeho holkou, naše bývalé spolužačky a spoustu dalších lidí. Všude visí fáborky a balónky.
,,Děkuju," řeknu a všechny obejmu. Mou pozornost upoutá spousta alkoholu na stole. Dnes už mužů pít legálně. Usmála jsem se tý myšlence. Jedině Lau a Stephen nejsou dospělé, ale dají si taky.
,,Co si dáš?" zeptá se Lau.
,,Asi vodku s džusem," usměju se. Musím zvýšit hlas, protože někdo zapnul hudbu.
,,Nebude to nikomu vadit?" zeptám se Lau ohledně hudby.
,,Ne, domluvila jsem se se sousedy. Tak to rozjedem?" zeptá se Lau.
,,Tak jo!"
Po dvou vodkách a jednom Mojitu stojíme s Lau na stole a tancujeme na rytmy Misery od Maroon 5. Kopnu do sebe ještě pár panáků a na nic nemyslím. Dnes začíná zcela nová kapitola mého života.
ČTEŠ
c.r.u.s.h.
FanfictionJak přeložit crush? Je to něco jako idol, platonická láska. A celebrity crush? To je, když jste bezhlavě zamilovaní do celebrity. Nebo když ji nesmírně obdivujete. Koho obdivuje a koho miluje Mia Caulfieldová? DOKONČENO, PRO...